AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Jeg er barnehagelærer, men ønsker nå å videreutdanne meg. Jeg lurer på hvilken master det vil være mulig for meg å ta. Og hva som kan passe. Er det noen barnehagelærere her, som har tatt Master? Hva jobber du med? Har du fått uttelling for masteren i forhold til lønn? - Jeg vil ha høyere lønn - Jeg kan jobbe med barn, men da i små grupper. - Jeg har veldig gode karakterer. (Flere A'er enn B'er) Forslag? Anonymkode: 0fed8...cc5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 https://www.inn.no/studier/vare-studier/master-i-tverrfaglig-arbeid-med-barn-unge-og-famil/ Anonymkode: 9e271...b25
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): https://www.inn.no/studier/vare-studier/master-i-tverrfaglig-arbeid-med-barn-unge-og-famil/ Anonymkode: 9e271...b25 Takk, dette så spennende ut. Det var litt vagt hvor du kan jobbe etter endt utdanning. Jeg glemte å skrive at jeg er fra Bergen. Kan ikke flytte pga barn. -ts Anonymkode: 0fed8...cc5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk, dette så spennende ut. Det var litt vagt hvor du kan jobbe etter endt utdanning. Jeg glemte å skrive at jeg er fra Bergen. Kan ikke flytte pga barn. -ts Anonymkode: 0fed8...cc5 Det er samlingsbasert på deltid. Studenter fra hele landet. I motsetning til f.eks en master i spes.ped kan denne masteren kvalifisere til mange ulike stillinger. Anonymkode: 9e271...b25 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #5 Skrevet 22. juli 2022 Master i spesialpedagogikk? Da jobber man med barn i mindre grupper bla. Min drøm er å ta master i spes.ped/ logopedi, men har lagt det fra meg pga alder og kapasitet. Og trives i jobb jeg fikk uten master. Anonymkode: 5f380...9ae
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 Master i spesialpedagogikk. Eventuelt bare et årsstudium i spes ped. Da kan du jobbe som spesialpedagog. Med masteren kvalifiserer du også til stillinger i PPT for eksempel. Anonymkode: c55ab...938
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå