Gå til innhold

kontakt med tidligere venninne, men virker ikke som om hun vil møtes.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått kontakt med ei tidligere venninne, som jeg mistet kontakten med for to, tre år tilbake. Det var min feil at det gikk galt, og jeg har beklaget meg og hun synes det er bra at jeg angrer og står for det. 

Nå har vi kommet i prat gjennom sosiale medier. Jeg var nylig på ferie å kjøpte noe til henne. Jeg tror hun ble glad for det, men sa ikke noe spesielt. Jeg har ikke spurt om å møtes, greit å ta det rolig. 

Vi har en god kjemi, og jeg er glad i henne. Hun viser ingen initiativ til å møtes. Jeg vet at det enda er tidlig, men nå er jeg redd for at det blir kun slik hun vil ha det. Jeg vet ikke. 

Jeg vil ikke mase heller.  Jeg forstår hun er skeptisk, men jeg ser jo for meg at vi møtes etterhvert. Hvis ikke så blir det ikke slik jeg så for meg. Jeg har hatt mange venner som har prioritert meg lite de siste årene, så derfor er det viktig for meg å søke venner jeg kan stole på. Så det er veldig skuffende om det kun blir sms kontakt. Det er ikke bare bare å få nye venner heller i en alder av starten på 30 årene. 

Jeg ble jo så glad for å komme i kontakt med henne igjen, og hun sier det går begge veier. Men man blir jo usikker. Jeg får litt kalde føtter. 

Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 5e532...b76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gitt henne tid og se hva som skjer. Hvis du er for pågående, presser du henne fra deg. Kanskje vil hun møtes etterhvert, kanskje ikke. Jeg tror du har gjort det du kan, ihvertfall. 

Skrevet (endret)

Uff, la henne være i fred. Folk over tretti har egne liv og kontakt med venner er en overskuddsgreie. Hun svarte deg/responderte på sosiale medier fordi hun er godt oppdratt og at avstanden var betryggende. Nå begynner maset på private meldinger og hun angrer nok på det hele, og forsøker å fase dette ut uten og være uhøflig. 

Endret av Perle
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Perle skrev (1 minutt siden):

Uff, la henne være i fred. Hun svarte deg/responderte på sosiale medier fordi hun er godt oppdratt og at avstanden var betryggende. Nå begynner maset på private meldinger og hun angrer nok på det hele, og forsøker å fase dette ut uten å være uhøflig. 

Det er ikke mye mas på sosiale medier. Vi prater ikke hver dag :)

AnonymBruker
Skrevet
Iia skrev (9 minutter siden):

Jeg ville gitt henne tid og se hva som skjer. Hvis du er for pågående, presser du henne fra deg. Kanskje vil hun møtes etterhvert, kanskje ikke. Jeg tror du har gjort det du kan, ihvertfall. 

Ja :) ts

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo litt ann på hva som skjedde mellom dere. Og hva du har gjort.

Jeg valgte en gang tidlig i livet, å fortelle en nær venn om rykter en annen nær venn satte ut om henne. Det var grove ting. Om barnet hennes, omsorgen mm. Hun trodde meg ikke, og startet en hatkampanje mot meg. Og selv om hun endte opp med å miste alle selv, og også gjøre som du. Si unnskyld og si hun skulle trodde meg. Så Kommer vi aldri til å bli venner igjen. Jeg kan hilse, svare, men ikke noe mere.
Jeg har nok gode venner, jeg trenger ikke sånne. Så alt etter hva, tenker jeg..

Anonymkode: 5735a...59f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...