Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 8/14/2022 at 2:47 PM, Topsi said:

Hva med at saueeierne selv tar ansvar for sime dyr og ikke slipper dem utii ulven matfat? Eller passer på dem så de ikke  sklir ned skrenter? Det er feil å utslette rødlistede dyr fordi eierne er for late til å passe på dem, det er ikke som at ikke eierne får dem drept uansett selv

Men det er rett når foreldre i Oslo lar ungene svømme med en hvalross? Da skal ikke dyret vernes? 
mennesker som stresser opp og mishandler svaner straffes. De som ikke respekterer annet vilt, straffes ikke. 
dette begynner å miste sin logikk spør du meg….

• Liker 1
Skrevet
Rullerusk skrev (41 minutter siden):

Men det er rett når foreldre i Oslo lar ungene svømme med en hvalross? Da skal ikke dyret vernes? 
mennesker som stresser opp og mishandler svaner straffes. De som ikke respekterer annet vilt, straffes ikke. 

Jeg har vel hele tiden gitt uttrykk i denne tråden fot at å drepe freya fordi mennesker er idioter, er helt forkastelig

Gjest parkeringsvakten
Skrevet
On 8/16/2022 at 4:50 PM, rosemarin said:

Nå er jo holdninger til naturen og levende vesener ikke akkurat en tullesak. 

Saken om Freja endrer 0 personer sin mening om natur og levende vesener.

On 8/16/2022 at 10:20 AM, elisa1819 said:

Tenker alt henger sammen med alt. Det å drepe en hvalross fordi rike egomennesker bare MÅTTE ta selfie/unnlate å gripe inn i forhold til de bortskjemte ungene sine er på et måte et symptom på hva som er galt med samfunnet. Mange er lettlurte, naive og  egoistiske.

Niks. Dette har ingenting med de greiene der å gjøre, men om det føles bra å tenke det så bra for deg

Skrevet
Rullerusk skrev (23 timer siden):

Husk at dyret også oppsøkte mennesker. Skal ikke unger som bader vernes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...