Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo!

Til høsten skal jeg prøve å sjonglere fulltidsjobb med fulltidsmaster, og trenger struktur og god oversikt i forkant av studiestart sånn at jeg ikke går på en smell 🙄

Jeg hadde bestemt meg for å kjøpe Kønig Design sin studieplanlegger, da jeg synes at den er så fin. Jeg har også en notatbok derfra som jeg liker. Men ser at nettbutikken har feriestengt, og at jeg dermed ikke vil få den i posten før studiene har startet. Derfor må jeg se meg om etter et annet merke.

Så jeg lurer på om du har noen tips til gode og oversiktlige studentplanleggere?

Den MÅ være pen, og helst uten ringperm :)

Legger ved et bilde av Kønig sin, for å vise hva jeg er ute etter.

Takk for alle tips og anbefalinger! ❤️

518623107_Skjermbilde2022-07-19kl_14_46_18.thumb.png.cbf12ccec6bd624da0f432fb1159ac31.png

Anonymkode: 18c23...1d3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler deg å bruke en digital kalender. Da kan du legge inn alle fristene, dele opp oppgaven opp mot fristen 8 deloppgaver og få påminnelser om at i dag er det 4 uker til delfrist 2 av 5. 

Gammeldagse analoge bøker er festlige å drodle i, men helt ubrukelige til faktisk planlegging.

Anonymkode: 2bf4f...d13

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg anbefaler deg å bruke en digital kalender. Da kan du legge inn alle fristene, dele opp oppgaven opp mot fristen 8 deloppgaver og få påminnelser om at i dag er det 4 uker til delfrist 2 av 5. 

Gammeldagse analoge bøker er festlige å drodle i, men helt ubrukelige til faktisk planlegging.

Takk for tips, men jeg må ha det i hånden og kunne bruke penn.

Hilsen ungt menneske som jobber med digitalisering 🙃👵 Hehe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bump, i tilfelle flere er på om kvelden ☺️

Skrevet

Jeg liker organized sine. Men de har ringperm da. Bare erfaring med lærerplanleggeren, men den er fin, oversiktlig, tilgjengelig på nynorsk og jeg kan bytte mellom 4 ulike fremsider. 

Lykke til. 

• Liker 1
Skrevet
Bondenisse skrev (Akkurat nå):

Jeg liker organized sine. Men de har ringperm da. Bare erfaring med lærerplanleggeren, men den er fin, oversiktlig, tilgjengelig på nynorsk og jeg kan bytte mellom 4 ulike fremsider. 

Lykke til. 

Trekker tilbake det om ringperm. Ser studentplanleggeren ikke har det. Og den ser fin ut

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte Organized sin studentplanlegger. Synes den virker veldig bra.

Den har som nevnt ikke ringperm, oversikt over timeplan, mål for karakterer, oversikt for prøver og innleveringer, mål måned for måned, budsjett, og middagsplanlegger. Hver uke går over to sider, så du har oversikt over hele uka samtidig, og det er linjer, ikke bullets (jeg hater bulletjournals).

Anonymkode: 13366...94e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kjøpte Organized sin studentplanlegger. Synes den virker veldig bra.

Den har som nevnt ikke ringperm, oversikt over timeplan, mål for karakterer, oversikt for prøver og innleveringer, mål måned for måned, budsjett, og middagsplanlegger. Hver uke går over to sider, så du har oversikt over hele uka samtidig, og det er linjer, ikke bullets (jeg hater bulletjournals).

Og man tilpasser den i en viss grad ut fra egne spesifikasjoner, for eksempel liker jeg habit tracker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bondenisse skrev (På 19.7.2022 den 22.50):

Trekker tilbake det om ringperm. Ser studentplanleggeren ikke har det. Og den ser fin ut

Den hadde ringperm i fjor, så du var ikke helt på viddene 😅 

jeg kan anbefale den fra organized! Veldig mange muligheter til å få inn info man trenger 

Anonymkode: e94ef...24b

AnonymBruker
Skrevet

Min favoritt er personligalmanakk.no sine.

Jeg har sikkert 8 sånne, har vært veldig fornøyd med dem. Du designer den helt selv, velger alt fra størrelse og farge til oppsett og innhold. Men den har ringperm :)

Anonymkode: d658d...5da

• Liker 1
Skrevet

Bruker ingenting selv. Bare sjekk canvas hver 12. Dag.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min favoritt er personligalmanakk.no sine.

Jeg har sikkert 8 sånne, har vært veldig fornøyd med dem. Du designer den helt selv, velger alt fra størrelse og farge til oppsett og innhold. Men den har ringperm :)

.com var det visst forresten, ikke .no

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 7/19/2022 at 3:05 PM, AnonymBruker said:

Relativt nyutdanna lærer her, med spesialisering i digital pedagogikk. Jeg bruker utelukkende planlegger på papir. Måtte ha det gjennom alle årene som student for å kunne ha oversikt over flere jobbe, studering, og livet ellers. Bruker nå skoleplanleggeren jeg får på jobb flittig. Hjelper meg med å ha oversikt over hele livet mitt - og det å skrive det ned i seg selv gjør at jeg husker det bedre. 

Anonymkode: 0a0e7...917

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...