Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han har fått masse ekstra omsorg, men problemet er at han er så inderlig SUR! Ingen takk eller smil uansett, og det er vel det som trigger meg 

Anonymkode: 2f788...205

Han er vel helt utmattet, det er ille nok å være syk om man ikke skal ha huset fult av andre også. Jeg hadde også blitt sur. 

Anonymkode: 392ef...d65

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

La nå mannen være syk. Gjestene får bidra de også. Bestill en pizza og ta livet med ro!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han er vel helt utmattet, det er ille nok å være syk om man ikke skal ha huset fult av andre også. Jeg hadde også blitt sur. 

Anonymkode: 392ef...d65

Men da ligger man vel ikke på sofaen i stua? Man legger seg i senga og får ro og søvn. 

Anonymkode: 1175b...44b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Joda, det kunne du. Med mindre du ammer gjør du ikke noe mannen ikke hadde klart å finne ut av. Veldig mange kvinner må legge av seg noe av dette martyr-komplekset og slutte å ofre seg.

Ikke ment som noe angrep på deg altså, det er bare noe jeg har sett så mange ganger. Kvinnen sliter seg ut fordi hun mener hun er uunnværlig, og stiller mye høyere krav til (og har høyere tanker om) seg selv og sin evne til å drive hjemmet enn mannens. Blir en selvoppfyllende profeti.

Anonymkode: 13c9c...b62

Vi vet jo godt hvor galt det går om vi legger oss på sofaen, så nei det går ikke alltid. Jeg bryr meg ikke om en hybelkanin eller ti, så jeg har ikke høye krav.

Anonymkode: 2144a...854

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vi vet jo godt hvor galt det går om vi legger oss på sofaen, så nei det går ikke alltid. Jeg bryr meg ikke om en hybelkanin eller ti, så jeg har ikke høye krav.

Nei, det vet vi ikke, hva går galt? Her er jeg langtidssyk, og mannen gjør alt for tida. Han er da voksen og kan ordne alt jeg også kan når jeg var frisk.

Ts, det er forståelig at man ikke er i humør når man er syk og huset er fullt av folk. Men syns han kan flytte seg til senga i alle fall deler av dagen, men ikke forvis han dit hele tida heller. Lover at man blir gørrlei av å kun være i ett rom. En uke er ikke lenge i det lange løp, håper han snart blir bedre. Be om hjelp fra de voksne barna heller.

Anonymkode: abf4c...faf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei, det vet vi ikke, hva går galt? Her er jeg langtidssyk, og mannen gjør alt for tida. Han er da voksen og kan ordne alt jeg også kan når jeg var frisk.

Ts, det er forståelig at man ikke er i humør når man er syk og huset er fullt av folk. Men syns han kan flytte seg til senga i alle fall deler av dagen, men ikke forvis han dit hele tida heller. Lover at man blir gørrlei av å kun være i ett rom. En uke er ikke lenge i det lange løp, håper han snart blir bedre. Be om hjelp fra de voksne barna heller.

Anonymkode: abf4c...faf

Hos meg fikk ikke ungen mat, for eksempel, om jeg ikke sørget for det. 

AnonymBruker
Skrevet

Eneste han gjør galt i mine øyne er at han okkuperer fellesarealer. Han er syk, dere har voksne barn og de kommer på besøk vel vitende om hans tilstand (regner jeg med).

Dere er 3 voksne på ett barn, la fyren være syk og ta egne valg om han vil ta medisin eller dra til legen. 

Anonymkode: e62d1...ce6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er man syk og sur, så er det det godt å få fred. På soverommet!!

Anonymkode: 564ba...fec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Null sympati når han ikke engang gjør forsøk på å bli bedre. Ibux og Paracet må jo tas for å forsøke å bli bedre, samt å legge seg på rommet for hvile og ikke være med alle andre. I tillegg ligger han og er syk?! Voksne mann får komme seg på rommet, evt komme seg til lege om han er så dausjuk etter en uke.  Full forståelse av at du blir lei. Men som andre skriver, ikke vær så streng med deg selv, og de som er på ferie må bare trå til litt mer enn det virker som de har gjort. Du skal ikke ligge en uke på sofaen etter de har reist, eller?😉

Anonymkode: d5e16...96f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...