Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff noen via tinder og er vandt med at det kun er ons evt ff og jeg har stengt av mye følelsesmessig. Vedkommende var meget hyggelig og sjarmerende og gav meg nr via chat etter besøket. Jeg turte ikke gi mitt siden jeg har mindreverdighetskomplekser og var kanskje litt kald. Men innser nå at jeg kommer til «å miste» han hvis jeg ikke sender sms? Han var på utkikk etter noe seriøst så jeg er vel på en måte avskrivd uansett. Godt mulig han blitt seriøs med noen i mellomtiden. Er 1 1/2 uke siden. Men hva skal jeg egentlig skrive evt?🙈 Bare hei, hvordan går det? Jg misliker å sende sms siden det liksom er så personlig 😅 Vi takket for daten via chat. 

Anonymkode: 3280f...0b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei, takk for sist, har du lyst til å finne på noe?

Anonymkode: 4563e...f19

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Bra forslag over her. Om du ikke tør å være så direkte, kan du skrive. "Hadde vært koselig å truffet deg igjen".
Men du skal til å gjøre det nå 🙂😉 

Anonymkode: dffa8...60e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Traff noen via tinder og er vandt med at det kun er ons evt ff og jeg har stengt av mye følelsesmessig. Vedkommende var meget hyggelig og sjarmerende og gav meg nr via chat etter besøket. Jeg turte ikke gi mitt siden jeg har mindreverdighetskomplekser og var kanskje litt kald. Men innser nå at jeg kommer til «å miste» han hvis jeg ikke sender sms? Han var på utkikk etter noe seriøst så jeg er vel på en måte avskrivd uansett. Godt mulig han blitt seriøs med noen i mellomtiden. Er 1 1/2 uke siden. Men hva skal jeg egentlig skrive evt?🙈 Bare hei, hvordan går det? Jg misliker å sende sms siden det liksom er så personlig 😅 Vi takket for daten via chat. 

Er man kjekk kan man gå rett hjem til jenta. 

Anonymkode: dd1bd...b6c

AnonymBruker
Skrevet

Det blir nok til at det bare renner ut i sanden. Satte på dameprofiler på tinder for å se utvalget og der dukka det opp ei jente som hadde passet perfekt til han, de har nok sikkert allerede matchet. 
Egentlig ville jeg bare få si hadet og ønske alt godt videre og jeg prøvde å avslutte på mitt klønete vis tidligere, for å slippe å bli såret, men så ble det liksom hengende i lufta siden han ga nummeret og jeg ikke bruker det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det blir nok til at det bare renner ut i sanden. Satte på dameprofiler på tinder for å se utvalget og der dukka det opp ei jente som hadde passet perfekt til han, de har nok sikkert allerede matchet. 
Egentlig ville jeg bare få si hadet og ønske alt godt videre og jeg prøvde å avslutte på mitt klønete vis tidligere, for å slippe å bli såret, men så ble det liksom hengende i lufta siden han ga nummeret og jeg ikke bruker det?

Kjære vene, for en tankegang du har.  Du har liksom allerede matchet ham med noen andre?? 

Du bør virkelig jobbe med deg selv, overtenkingen, og tanken på at alt er så alvorlig.  Få avgårde en melding nå med det samme. Kanskje er det for sent, men du virker som typen til å trenge en avklaring.  

Anonymkode: 72aea...9b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du virker umoden 😅 Kanskje du ikke er klar for et seriøst forhold uansett?

Anonymkode: c20d4...143

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Så altså:

• Vant med at det bare er one-night stands, evt fuckfriends.
  • Stengt av følelsesmessig.

Av og til lurer jeg litt på om dere damer i fullt alvor ikke ser hva dere gjør mot dere selv ved å holde på som dere gjør…

Egentlig bare glad jeg ikke er ung mann lenger.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...