AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Jeg lastet ned appen 1881 bare for å se om det var noe for meg, men hadde ingen anelse dette kostet penger å bare laste ned en app?? Det har hvertfall aldri skjedd meg før og den opprettet abonnement med en gang jeg lastet ned appen og trakk meg for penger. Du kan skrive "STOPP" til 1881 men da står det dette kan medføre i at jeg må betale penger for å avslutte også??? Hva er dette for noe dritt 😭😂🙈 hjelp!! Har ringt ice og de stengte det derfra, men jeg må uansett betale, hvordan kan de gjøre sånt?? Anonymkode: 7bcbc...2ef
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 Du har ikke fulgt med. Ikke last ned flere apper om du ikke har digital kompetanse. Anonymkode: b20b6...58e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 Men en betaler da ingenting om du ikke har godkjent det? Anonymkode: 343ea...f90
Million Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 Det står klart og tydelig på nett at dette er en app som koster penger å bruke. https://om.1881.no/tjenester-1881/1881-mobilsok-app Ved å bestille denne tjenesten aksepterer du 1881 Mobilsøk sine brukervilkår og personvernserklæring. Tjenesten koster 49 kr per måned etter prøveperioden. Beløpet blir belastet ditt telefonabonnement. Tjenesten kan når som helst stoppes. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå