Gjest Gjest Skrevet 19. november 2005 #21 Skrevet 19. november 2005 Jeg gjør i alle fall det. Så lenge det er kjønnslig aktivitet inn i bildet definerer jeg det som sex. ←
Gjest gjesta Skrevet 20. november 2005 #22 Skrevet 20. november 2005 Selvfølgelig er det sex. Sex er enhver frivillig handling som medfører at minst en person har orgasme. ← Hmm. Så da er det ikke sex dersom jeg har samleie med min kjære og ingen av oss får orgasme. (For det har faktisk hendt)
Væren Skrevet 20. november 2005 #24 Skrevet 20. november 2005 Helt klart sex. Og det kan være deilig sex, også...
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2005 #25 Skrevet 20. november 2005 Jeg kaller det sex, men dersom jeg skulle definert det mer, ville jeg kanskje kalt det en seksuell handling... Hvis jeg sier "vi hadde sex" så mener jeg som regel samleie, dersom det foregikk kun noe annet ville jeg nok sagt det, f.eks "jeg sugde han".
Hu i Svingen Skrevet 21. november 2005 #26 Skrevet 21. november 2005 Nå er vel ikke egentlig sex et norsk ord (selv om det blir brukt som et), men gjensidig onanering (petting) vil jeg nok regne som seksuell omgang ja. Sex er vel egentlig et samlebegrep for diverse seksuelle aktiviteter som petting/beføling, penetrasjon av kroppsåpninger og oral stimulering av kjønnsorganer. Det vil si hva erotisk begjær kan få oss til å finne på av fysiske aktiviteter...
Helene Skrevet 22. november 2005 #28 Skrevet 22. november 2005 Jeg gjør i alle fall det. Så lenge det er kjønnslig aktivitet inn i bildet definerer jeg det som sex. ← Absolutt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå