Gjest Gjest Skrevet 18. november 2005 #1 Skrevet 18. november 2005 Regner dere og onanere hverandre som sex?
Lestat Skrevet 18. november 2005 #2 Skrevet 18. november 2005 Jeg gjør i alle fall det. Så lenge det er kjønnslig aktivitet inn i bildet definerer jeg det som sex.
Gjest Gorgonzola Skrevet 18. november 2005 #6 Skrevet 18. november 2005 Regner dere og onanere hverandre som sex? ← Absolutt!!! Vi både onanerer hverandre og onanerer FOR hverandre, det er definitivt sex ja! Elsker å se min kjære ta på seg selv jeg, hun er så sexy da
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2005 #7 Skrevet 18. november 2005 Jo, gjensidig onanering er i høyeste grad å ha sex. Skjønner ikke dette at noen mener at det kun er samleie som defineres som sex???? "No sexual relationship with that woman, Monica Lewinsky", sa Bill...trodde vi på det??? Nei...
Gjest GreenSky Skrevet 18. november 2005 #8 Skrevet 18. november 2005 Etter min egen def. er penetrering = sex, seksuelle relasjoner = alt annet kjønnslig
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2005 #10 Skrevet 18. november 2005 Selvfølgelig er det sex. Sex er enhver frivillig handling som medfører at minst en person har orgasme. Så jeg vil også definere onanering alene som sex. Men jeg vil ikke definere orgasme i søvne som resultat av seksuelle fantasier som sex. Jeg vil heller ikke definere voldtekt som sex (i vanlig forstand) selv om en eller begge parter skulle få orgasme. (Men jeg ser at jeg ikke er helt konsekvent her. Hvis voldtekten skulle medføre en graviditet så vil jeg si at unfangelsen skjedde som et resultat av sex.) Hvis man utfører seksuelle handlinger gjentatte ganger over noe tid sammen med en person (både om de medfører orgasme eller ikke) så har man etter min oppfatning en seksuell relasjon med vedkommende. En seksuell handling er alt som er handlinger man forbinder med sex også om det ikke skulle medføre orgasme. F.eks. hvis man runker en gutt men stopper før han kommer eller beføler brystene til en dame på en erotisk måte så er det seksuelle handlinger men ikke sex. Hvis man pleier å runke en gutt hver mandag men alltid stopper før han kommer så har man etter min oppfatning en seksuell relasjon med vedkommende men ikke sex med vedkommende (i tillegg til et noe uttilfredstillende seksualliv).
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2005 #11 Skrevet 19. november 2005 Hvis voldtekten skulle medføre en graviditet så vil jeg si at unfangelsen skjedde som et resultat av sex.) ØØØØHHHHH! Voldtekt er ALDRI sex! Voldtekt kommer ALDRI til og bli sex! Sex er noe mellom to (eller flere) samtykkende personer. Voldtekt er en kriminell/forbryterisk handling
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2005 #12 Skrevet 19. november 2005 ØØØØHHHHH! Voldtekt er ALDRI sex! Voldtekt kommer ALDRI til og bli sex! Sex er noe mellom to (eller flere) samtykkende personer. Voldtekt er en kriminell/forbryterisk handling ← Tiltalte "hadde sex med henne" mot hennes vilje, heter det ofte i rettsreferater. Voldtekt er ufrivillig sex, men ingen tvil om at det er sex.
Lina Skrevet 19. november 2005 #13 Skrevet 19. november 2005 regner dette som sex ja.. det er ikke bare samleie som er sex...
Gjest Miloine Skrevet 19. november 2005 #14 Skrevet 19. november 2005 ØØØØHHHHH! Voldtekt er ALDRI sex! Voldtekt kommer ALDRI til og bli sex! Sex er noe mellom to (eller flere) samtykkende personer. Voldtekt er en kriminell/forbryterisk handling ←
Gjest Piper Skrevet 19. november 2005 #16 Skrevet 19. november 2005 Jeg gjør i alle fall det. Så lenge det er kjønnslig aktivitet inn i bildet definerer jeg det som sex. ← Helt enig
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2005 #17 Skrevet 19. november 2005 Kaller det også for sex, ja. Tror det er en litt misforstått greie det der om at sex bare er penetrering.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2005 #18 Skrevet 19. november 2005 Jeg vet helt ærlig talt ikke hva jeg definerer som sex. Jeg hadde sikkert ikke skrytet på meg sex dersom jeg og en annen fyr kun hadde tatt på hverandre sånn... Men om jeg eller kjæresten hadde gjort noe sånt med andre, hadde jeg tolket det som sex og utroskap. Der sitter jeg bom fast altså...
Gjest NastyNice Skrevet 19. november 2005 #19 Skrevet 19. november 2005 (endret) Var bare meg som ikke var logget inn... Endret 19. november 2005 av NastyNice
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå