AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Noen som har erfaringer med denne kjøreskolen? De virker mye strengere enn andre kjøreskoler En kompis kjørte litt med de og en annen Den andre kjøreskolen lå han på trinn 3 og fått tatt glattkjøringen Men hos kör mente de at han fikk glattkjøringen alt for tidlig og han behøvde mye mer trening Hvem tror dere har rett? Må man være en mester for å kunne komme seg til glattkjøring? Hvorfor mener de forskjellig? Anonymkode: d532d...030
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 Ingen erfaring med Kör spesielt, men har lagt merke til at det er forskjellig grad av "strenghet" på kjøreskolene. Jeg og halve vennegjengen holdt på med lappen på den "strengeste" kjøreskolen i området samtidig som samboer og den andre halvdelen av gjengen holdt på på den "snilleste". Selv om det tok lengre tid før vi på den "strenge" var oppkjøringsklare, bestod vi lenge før de på den "snille" fordi de strøk om og om igjen. Strykprosenten var betydelig lavere på den "strenge", og de som gikk på den "snille" gikk blant annet ikke gjennom forbikjøring og å vike for blålys. Anonymkode: 1760e...7bf
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:42 #3 Skrevet tirsdag kl. 22:42 Bare tull, mest useriøse folka jeg har møtt. Appen funker ikke, dårlig tilbakemelding, stryker du på oppkjøringen dumper de deg bare og ghoster deg. Rare ting som skjedde meg: Lærere som ringte meg på natta for å fortelle at en annen elev trengte mer ekstra øving før oppkjøringen og jeg måtte vike da, lærer som sitter med bønnekjede eller i mobilen med andre elever mens jeg kjører, nekter meg å drikke i bilen under ramadan, kjefter og sukker og stønner om jeg kjører feil. Lærere som er sene og så er de sure fordi de ikke vil rekke neste elev i tide. Dette var i Drammen/Asker, men det med appen funker dårlig og konseptet kjør er designet for å tjene penger. Ikke noe genialt med det. Så finn en annen skole, det er mtt forslag. Du fortjener en skole som følger deg opp på en god og trygg måte. Den nye skolen var fantastisk, som natt og dag. Håper det gikk bra med deg ts ❤️ Ville bare advare andre som søker etter skoler. Anonymkode: 94dd8...9a7
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 0.42): Bare tull, mest useriøse folka jeg har møtt. Appen funker ikke, dårlig tilbakemelding, stryker du på oppkjøringen dumper de deg bare og ghoster deg. Rare ting som skjedde meg: Lærere som ringte meg på natta for å fortelle at en annen elev trengte mer ekstra øving før oppkjøringen og jeg måtte vike da, lærer som sitter med bønnekjede eller i mobilen med andre elever mens jeg kjører, nekter meg å drikke i bilen under ramadan, kjefter og sukker og stønner om jeg kjører feil. Lærere som er sene og så er de sure fordi de ikke vil rekke neste elev i tide. Dette var i Drammen/Asker, men det med appen funker dårlig og konseptet kjør er designet for å tjene penger. Ikke noe genialt med det. Så finn en annen skole, det er mtt forslag. Du fortjener en skole som følger deg opp på en god og trygg måte. Den nye skolen var fantastisk, som natt og dag. Håper det gikk bra med deg ts ❤️ Ville bare advare andre som søker etter skoler. Anonymkode: 94dd8...9a7 Masse useriøse skoler og ikke minst kjørelærere. Beklager å si det, men det er hipt for en del ikke etnisk norske å bli trafikklærer. De kjører sikkert som griser sjøl på privaten, temmelig sikkert. En del av disse type lærere gir faen. Ikke minst overfor sine egne nasjoners hunnkjønn. De får kjeft og lite læring. Vet om en skole der flere både norske og utenlandske jenter flykter fra en innvandrer lærer og ber om å få en annen lærer. Der er det en etnisk norsk mann som har lang erfaring og IKKE gir faen. Megabra og morsom. På én skole drevet av en innvandrer som også er eneste lærer ved skolen. Der ble langkjøringen gjennomført etter en rute som passet denne læreren best akkurat den dagen. Han ville til hytta si og snakke med en snekker. Eleven satt i en hel time og ventet i bilen. Dermed ble det korteste vei tilbake til skolen. Evalueringen bestod av to ord. "Brukbart kjørt.." Noe slikt innkasserer læreren altså flere tusen kroner for. Noen av disse snakker og forklarer dårlig på norsk. En datter av en nabo kjørte med en annen av samme herkomst. Der var det på alt av kjøretimer kun evalueringer. "Dette er for dårlig, det må du fikse på." Sjøl tydeligvis. Jeg ville styrt unna lærere fra en viss del av verden. Pedagogikk, folkeskikk og kundeservice står ikke øverst på listen deres. Anonymkode: 0fe10...24c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå