Tuvas Skrevet 19. juli 2022 #1 Del Skrevet 19. juli 2022 Når fikk dere rutine på det, når ble det mulig? Hvordan ser hverdagen deres ut, og hvor gammel er barnet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 19. juli 2022 #2 Del Skrevet 19. juli 2022 Første leveåret har treningen hovedsakelig vært daglige trilleturer. Når livet har tillatt det har jeg fått inn en økt på stuegulvet når baby ble lagt for å sove lur, dog krevde det mere enn det ga så jeg kuttet det tidlig ut. Etter at barna startet i barnehage har jeg trent i arbeidstiden tre ganger om uken. Har fleksibel arbeidstid så arbeider en time ekstra om kvelden etter barna er lagt 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 19. juli 2022 #3 Del Skrevet 19. juli 2022 Tuvas skrev (5 minutter siden): Når fikk dere rutine på det, når ble det mulig? Hvordan ser hverdagen deres ut, og hvor gammel er barnet?? Jeg trente når unga hadde lagt seg for kvelden. Jeg trener også før kveldsvakt når unga er på skolen. Samme gjorde jeg når de gikk i barnehagen. Trener oftest 5 ganger i uken. 4 av de etter unga er i seng. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 19. juli 2022 #4 Del Skrevet 19. juli 2022 Jeg har tre stk på 3, 5 og 7. Trener på kvelden når de sover. Bytter på hjemmetrening og treningsstudio, spørs om far er hjemme eller ikke. Det er ingen problem om man prioriterer det fremfor feks en time ekstra tv-titting. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 19. juli 2022 #5 Del Skrevet 19. juli 2022 Jeg har tre barn, og har hatt litt forskjellige varianter, men nå for tiden pleier jeg å trene en gang på kvelden (enten etter leggetid eller rett før så jeg er tilbake til legging), hvor jeg løper en time i skogen. En dag i uka begynner jeg litt senere på jobb, så da løper jeg i skogen rett etter å ha levert i bhg. Og så løper jeg en gang i helga, gjerne en litt lengre tur. Har tidvis en avtale med en venninne om å trene styrke i garasjen vår en kveld i uka. Når jeg prioriterer trening på fast basis (foran husarbeid eller tv), har jeg det mye bedre og har mer overskudd i hverdagen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #6 Del Skrevet 19. juli 2022 Trente ofte i helgene, tidlig på formiddagen når de var 2-3 år, og på kvelden etter de var lagt. Nå er de 6 og 9 og jeg trener ofte i 17.00-19.00- tiden på ettermiddagen i helger og hverdager Anonymkode: a9a80...01f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #7 Del Skrevet 19. juli 2022 Når begge la seg tidlig så kunne jeg trene allerede kl 19. Når de ble litt eldre, så fikk jeg ikke trent før ca kl 21. Nå som de er enda litt større så blir det til at mannen min og jeg får trent et par ganger i uken hver, men ellers går all tid med til fulltidsjobber, fritidsaktiviteter for barna, lekser osv. Enkelte dager så har jeg nesten ikke tid til å dusje engang 😅 Står opp kl 05:15 pga jobb så jeg kan heller ikke stå opp enda tidligere for morgentrening. Da hadde jeg jo sovnet lenge før barna på kveldene 😆 Anonymkode: 70961...d6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #8 Del Skrevet 19. juli 2022 Min var på mini-sats fra 6 uker. Trente innimellom når hun skulle sove. Anonymkode: 0e7dd...1bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #9 Del Skrevet 19. juli 2022 To barn (bhg/skole). Trener noen kvelder i uken og 1-2 ganger i helgen (avhengig av hva vi skal). Lett å gjøre det etter leggetid, selv om det tidvis kan bli litt sent. Anonymkode: 6c507...bf6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #10 Del Skrevet 19. juli 2022 Jeg har ikke tid til å trene utenfor hjemmet. Det blir trening på kvelden når ungene sover. Anonymkode: 19a12...d02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #11 Del Skrevet 19. juli 2022 Orket å prioritere versus tid er to ulike ting. Med første hadde jeg vel tid fra den var 8 måneder til 3 år. Prioriterte det sjeldent. Så kom andremann. Nå har jeg null tid. Anonymkode: 8f84f...93a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #12 Del Skrevet 19. juli 2022 7 hours ago, Tuvas said: Når fikk dere rutine på det, når ble det mulig? Hvordan ser hverdagen deres ut, og hvor gammel er barnet?? Det er mulig når som helst. Ungen er vekta og leken blir stadig tyngre og tyngre. Hilsen pappa kroppen som har begynt å få markerte magemuskler og armer Anonymkode: 10199...992 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #13 Del Skrevet 20. juli 2022 .Går eller sykler t/f jobb 5 dager i uken. Gjort siden barnet begynte I bhg. Nå er barnet snart 10 år. Lite tid utenom, da vi bor på gården, så det holder. Anonymkode: 60247...735 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #14 Del Skrevet 23. juli 2022 Vi pleier å trene nesten hver dag, noen dager rett etter jobb slik at den ene henter og den andre trener, og noen ganger etter leggetid. I helgene trener vi midt på dagen og bytter på å passe barna. Anonymkode: 1a1bb...908 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #15 Del Skrevet 23. juli 2022 Trente på senter fra ca 6 uker etter fødsel. Var enkelt i permisjon når babyen kunne være i barnepassen, timet som regel inn til dupp. Når jeg begynte å jobbe mer igjen ble det mindre trening, men som regel 1 ettermiddag eller morgen i uka, i tillegg til helgen. Nå etter nr 2 så trener jeg på kvelden etter legging, enten hjemme (mølle) eller styrke på senter, i tillegg til helgene når eldste er i barnepassen og pappaen er hjemme. Blir spennende å se hvordan rutinene endrer seg til høsten når pappapermen er over og minste starter i barnehagen. Anonymkode: 5f32a...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #16 Del Skrevet 23. juli 2022 Har en på 2 mnd og en på 3 år. Trener nå 2 dager i uka på formiddagen sammen med baby, i tillegg til daglige trilleturer. Før jeg gikk ut i permisjon trente jeg som regel etter leggetid for 3-åringen, eller i arbeidstiden (og jobbet heller etter leggetid). Er også heldig og har en aktiv jobb. Anonymkode: 8a17c...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #17 Del Skrevet 23. juli 2022 Trener i ny og ne. Sykler til jobb. Har 2 barn og fulltidsjobb så trening utgår litt. Skal starte i ny jobb i august hvor det er treningsrom på jobben så skal prøve å snike inn litt trening. Prøver å gå og sykle til butikken, går turer i helgene. Matte på stuegulvet fungerer fint for meg på kveldstid når barna er i seng. Barna legger seg senere og senere, er ikke alltid fristende å trene kl 21. Anonymkode: 667fd...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #18 Del Skrevet 23. juli 2022 Tuvas skrev (På 19.7.2022 den 12.32): Når fikk dere rutine på det, når ble det mulig? Hvordan ser hverdagen deres ut, og hvor gammel er barnet?? Har trent hele livet. Jeg har tatt med barna mine mye til fjells. Men jeg har også trent alene (både på treningsstudio, og siste 10 årene hjemme). Jeg går på toppturer/fjellturer på beina og på randonee ski, jeg trener hjemme på tredemølle og spinn sykkel og en romaskin. Anonymkode: 7022e...6ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #19 Del Skrevet 24. juli 2022 Står opp 5:30 og trener i en time før jeg vekker barna (3 og 4år), to hverdager i uken. Lørdag/søndag bytter vi på å trene på treningssenter, så får totalt 3 økter i uken. På kveldstid studerer jeg, og har generelt ikke ork til trening etter barna er i seng. Derfor må det bli morgenøkter for min del. Anonymkode: ca015...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #20 Del Skrevet 24. juli 2022 Jeg trener ikke per i dag pga en skade. Før skaden la jeg inn en time svømming 2 ganger i uka. Men ikke mange uker det gikk opp med kabalen hjemme. Dro før jobb og mannen måtte ordne unger og levere. Forsøkt hjemmetrening med ulike suksessrater. Var etter legging og på dagen da jeg var arbeidsledig noen uker. Forsøkt å gå turer, men kommer aldri inn i noen rutine. Mannen min jobber en del kveld, så blir stuck hjemme. Har også selv hatt mye jobb etter barna har lagt seg i lengre perioder. Studio ligger for langt hjemmefra. skolealder og barnehage-barn. Anonymkode: 81413...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå