AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Jeg har holdt tilbake mye penger fordi jeg har angst for å bruke penger. Jeg shopper omtrent aldri, bortsett fra i sommer fordi jeg trengte korte topper og har hatt mine singleter i 6 år.. og t skjortene jeg kjøpte for et par år siden lukter svette etter 1 dag bruk. Jeg bruker peng på mat (kjøper mest i 40%-50% disken). Men jeg synes det er gøy å prøve ut selvbruninger. Har enda tilgode å finne den som ser perfekt ut på min kalde hudfarge. Glöd er den jeg er mest fornøyd med hittil. Kjøpte en forrige uke, men også litt for varm. Legger de ut for salg igjen, men er jo ingen garanti å få solgt de. Da bruker jeg de selv. Men er det direkte bortkastet å bruke litt på å prøve forskjellige? Vurderer om jeg skal kjøpe en til som jeg har lest mye bra om. Men den koster 200. I går kjøpte jeg en på Blivakker til 95kr. Anonymkode: 3a103...6dc
17.11 Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 Det er egentlig bare du som kan avgjøre hva som er bortkastet for deg, men det er ikke akkurat en investering vi snakker om her. Men altså, alle bruker penger på ting som andre vil si er bortkastet, men som likevel gir glede. Kanskje selvbruning er en sånn ting for deg. Moren min samler på fløtemugger. Det er ganske bortkastet det også.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 Den som vurderer det best er deg selv. Anonymkode: afa3b...960
CrazyCatLady2500 Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 Man må jo nesten prøve noen selvbruninger for å finne noen som passer en. 😊
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #5 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har holdt tilbake mye penger fordi jeg har angst for å bruke penger. Jeg shopper omtrent aldri, bortsett fra i sommer fordi jeg trengte korte topper og har hatt mine singleter i 6 år.. og t skjortene jeg kjøpte for et par år siden lukter svette etter 1 dag bruk. Jeg bruker peng på mat (kjøper mest i 40%-50% disken). Men jeg synes det er gøy å prøve ut selvbruninger. Har enda tilgode å finne den som ser perfekt ut på min kalde hudfarge. Glöd er den jeg er mest fornøyd med hittil. Kjøpte en forrige uke, men også litt for varm. Legger de ut for salg igjen, men er jo ingen garanti å få solgt de. Da bruker jeg de selv. Men er det direkte bortkastet å bruke litt på å prøve forskjellige? Vurderer om jeg skal kjøpe en til som jeg har lest mye bra om. Men den koster 200. I går kjøpte jeg en på Blivakker til 95kr. Anonymkode: 3a103...6dc Sprayen fra Ambre solarie er bra Anonymkode: de6c5...311
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #6 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Sprayen fra Ambre solarie er bra Anonymkode: de6c5...311 Men tror den blir ganske oransje på meg 😕 jeg trenger noe med litt rosa i. Glöd er det, men jeg er så nysgjerrig at jeg leter videre likevel. Anonymkode: 3a103...6dc
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #7 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men tror den blir ganske oransje på meg 😕 jeg trenger noe med litt rosa i. Glöd er det, men jeg er så nysgjerrig at jeg leter videre likevel. Anonymkode: 3a103...6dc Da kan du prøve Hawaiian tropic. Den er mer rosa enn oransje. Jeg bruker dråpene til å blande i vanlig bodylotion. Anonymkode: ecdc5...f84
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #8 Skrevet 20. juli 2022 Bondi sands eller australian gold. begge blir fine og gyldne uten å bli oransje. digger de australske merkene, de kan selvbruning. sånn, da sparte jeg deg for mange penger på testing. har samme hud som deg, må ha litt rødt i bruningen pga hudtonen min. Anonymkode: 48fc9...93e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå