Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skrev denne her i går, men finner den ikke igjen:

Så en fyr jeg har drevet av med en stund har hatt en liten pause nå. I sta sa han til meg at han hadde tenkt på meg og at han ikke hadde gitt meg den oppmerksomheten jeg fortjente.

Videre sa han at han ville møtes når jeg spurte om det var helt stopp eller om vi skulle fortsette og møtes? 

Han sa til meg for noen uker siden at han var usikker på følelsene sine, men kom tilbake etter tre dager og sa «jeg liker deg veldig godt virkelig. Jeg har følelser» men at han var redd for at han ikke klarte og gi like mye av seg selv. Også har han et problem at han alltid håper i nye forhold som går fyken etter noen få måneder. Han sier sånne ting hver gang han er usikker. Forrige uke sa han at han ikke hadde følelser. Eller skrev «jeg har ikke følelser ok». Nå sier han nei til at han ikke mente det og at han hadde skrevet det når han var forrvirra og nede. Jeg kommer uansett ikke til og gå med det første

Vil han virkelig gi slipp? Har han følelser som han sier?

Anonymkode: 2199d...415

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du igjen...
Nei, han har ikke følelser, bare redd for å gå glipp av litt oppmerksomhet. Gå for en mann som ikke er i tvil om at han har følelser for deg

Anonymkode: 29007...b03

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...