Sofia Skrevet 18. november 2005 #1 Skrevet 18. november 2005 Hei dere. Hvordan kan jeg sidenummere en oppgave i word, hvor jeg IKKE skal ha sidetall hverken på forside, forord eller innholdsfortegnelse? Altså at side 4 skal være side 1 i oppgaven??... Hjelp meg før jeg blir gaaaaal....
Arkana Skrevet 18. november 2005 #2 Skrevet 18. november 2005 Gå på Insert - Page Numbers. Velg Format nederst til venstre og der kan du nederst velge Page Numbering - Start at: og så det sidetallet du vil begynne på.
Sofia Skrevet 18. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2005 Gå på Insert - Page Numbers. Velg Format nederst til venstre og der kan du nederst velge Page Numbering - Start at: og så det sidetallet du vil begynne på. ← Det er nok ikke så lett. Jeg har gjort det.. og da starter tellingen på side 4. Altså kommer tallet 4 på innledningen. Det kommer da ikke tall på de første 3 sidene, men tallet 4 kommer der hvor jeg altså ønsker tallet 1... Grrrr.....
Arkana Skrevet 18. november 2005 #4 Skrevet 18. november 2005 Kan du ikke lage forside, forord osv i et annet dokument da?
Sofia Skrevet 18. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2005 Kan du ikke lage forside, forord osv i et annet dokument da? ← Joda. Det har jeg forsåvidt også gjort.. men skal sende oppgaven til veileder.. og bare ville ha det litt "penere" i mail-utgaven også....
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2005 #6 Skrevet 18. november 2005 Tror du må starte en Ny seksjon der du vil ha sidetallene til å starte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå