Gå til innhold

Svimmel på morgen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I en uke har jeg vært svimmel når jeg våkner og ekstremt trøtt noen som vet hva det kan komme av? 

Anonymkode: f399d...7fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fysisk aktivitet, miljøendringer eller kosthold påvirker ofte søvnen. Har du gjort noe annerledes denne uka, som kan ha påvirket enten dårlig søvn eller for mye søvn?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymousBruker skrev (35 minutter siden):

Fysisk aktivitet, miljøendringer eller kosthold påvirker ofte søvnen. Har du gjort noe annerledes denne uka, som kan ha påvirket enten dårlig søvn eller for mye søvn?

Nei egentlig ikke , dårlig matlyst da men spiser uansett bare litt sjeldnere.  Vært helt sykt trøtt , er enda trøtt kjennes som jeg kunne ha sovna 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei egentlig ikke , dårlig matlyst da men spiser uansett bare litt sjeldnere.  Vært helt sykt trøtt , er enda trøtt kjennes som jeg kunne ha sovna 

Hmm. Jobber du mye, er du mye bekymret eller stresset over noe? Tror det kommer til å gå seg til etter hvert altså. Kroppen sier jo i fra når noe ikke stemmer, så kanskje bare ta det med ro i en periode?😊

AnonymBruker
Skrevet

Blodtrykksfall? Bestill time for å få sjekket jernnivåene dine. 

Anonymkode: 6b044...e01

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Blodtrykksfall? Bestill time for å få sjekket jernnivåene dine. 

Anonymkode: 6b044...e01

Er kun svimmel den første halvtimen etter jeg har våknet 😳 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymousBruker skrev (1 time siden):

Hmm. Jobber du mye, er du mye bekymret eller stresset over noe? Tror det kommer til å gå seg til etter hvert altså. Kroppen sier jo i fra når noe ikke stemmer, så kanskje bare ta det med ro i en periode?😊

Er uføre men kan kanskje være jeg drikker litt lite? Er mye aktiv på tur å ridning så kan vell ligge noe der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...