AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 I en uke har jeg vært svimmel når jeg våkner og ekstremt trøtt noen som vet hva det kan komme av? Anonymkode: f399d...7fc
AnonymousBruker Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 Fysisk aktivitet, miljøendringer eller kosthold påvirker ofte søvnen. Har du gjort noe annerledes denne uka, som kan ha påvirket enten dårlig søvn eller for mye søvn?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 AnonymousBruker skrev (35 minutter siden): Fysisk aktivitet, miljøendringer eller kosthold påvirker ofte søvnen. Har du gjort noe annerledes denne uka, som kan ha påvirket enten dårlig søvn eller for mye søvn? Nei egentlig ikke , dårlig matlyst da men spiser uansett bare litt sjeldnere. Vært helt sykt trøtt , er enda trøtt kjennes som jeg kunne ha sovna Anonymkode: f399d...7fc
AnonymousBruker Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei egentlig ikke , dårlig matlyst da men spiser uansett bare litt sjeldnere. Vært helt sykt trøtt , er enda trøtt kjennes som jeg kunne ha sovna Anonymkode: f399d...7fc Hmm. Jobber du mye, er du mye bekymret eller stresset over noe? Tror det kommer til å gå seg til etter hvert altså. Kroppen sier jo i fra når noe ikke stemmer, så kanskje bare ta det med ro i en periode?😊
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #5 Skrevet 19. juli 2022 Blodtrykksfall? Bestill time for å få sjekket jernnivåene dine. Anonymkode: 6b044...e01
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #6 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Blodtrykksfall? Bestill time for å få sjekket jernnivåene dine. Anonymkode: 6b044...e01 Er kun svimmel den første halvtimen etter jeg har våknet 😳 Anonymkode: f399d...7fc
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #7 Skrevet 19. juli 2022 AnonymousBruker skrev (1 time siden): Hmm. Jobber du mye, er du mye bekymret eller stresset over noe? Tror det kommer til å gå seg til etter hvert altså. Kroppen sier jo i fra når noe ikke stemmer, så kanskje bare ta det med ro i en periode?😊 Er uføre men kan kanskje være jeg drikker litt lite? Er mye aktiv på tur å ridning så kan vell ligge noe der Anonymkode: f399d...7fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå