Gå til innhold

Skjønnhet er ikke alt i livet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig pen og det har gitt meg mange fordeler i livet. Allikevel har jeg problemer som alle andre. Det at alle kommenterer hvor pen man er kan føles nedverdigende. Jeg kjenner meg så utrolig igjen i denne damen. Er det noen andre her som føler det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke alt, men det hjelper, og gir økt livskvalitet. Det gir en kjærester, bedre kundebehandling, jobbfordeler etc etc.

men denne posten din;  Er som å høre rike folk si: penger er ikke alt, til fattige. Fattige vet så inderlig godt hvilken negativ påvirkning MANGELEN på penger har. Man må ha penger for å overleve. Og man må ha nok penger, så nei, penger er ikke alt, men uten nok penger, har man et ødelagt liv.

Hva tenker de som ikke har utseendet med seg, om dette? Eller de som tyr til plastisk kirurgi for å ha et pent utseende siden det ikke kom naturlig?

Looks aren’t everything, but brains is more important😉

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

trolling-57a9902f3df78cf459cd5776.jpg

Anonymkode: c964d...cdc

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

La meg gjette, det er innsiden som teller? 😄 Ja, lest den tråden...

Anonymkode: 99486...230

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Motelvibes skrev (10 timer siden):

Nei det er ikke alt, men det hjelper, og gir økt livskvalitet. Det gir en kjærester, bedre kundebehandling, jobbfordeler etc etc.

men denne posten din;  Er som å høre rike folk si: penger er ikke alt, til fattige. Fattige vet så inderlig godt hvilken negativ påvirkning MANGELEN på penger har. Man må ha penger for å overleve. Og man må ha nok penger, så nei, penger er ikke alt, men uten nok penger, har man et ødelagt liv.

Hva tenker de som ikke har utseendet med seg, om dette? Eller de som tyr til plastisk kirurgi for å ha et pent utseende siden det ikke kom naturlig?

Looks aren’t everything, but brains is more important😉

Jeg trodde mennesker som ikke var pene hadde bedre personligheter, men vet jo nå at det er veldig feil. Personlighet pleier å følge utseendet. :) 

Anonymkode: 6f848...e36

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke du som holder hus i tråden om Caroline Berg Eriksen, hvor du hele tiden maser om hvor pen hun er og at utseende er en av de viktigste tingene i livet. Er det ikke nedverdigende for henne at du hele tiden påpeker hennes utseende da? Er det bare nedverdigende når andre påpeker at du er pen? Og er plutselig ikke utseende så viktig likevel, som du påstår at det er i tidligere nevnte tråd?

Anonymkode: 9a9de...524

AnonymBruker
Skrevet

Buhuuu. Det er nå sånn at alt som er vanskelig i livet er enda vanskeligere om man er stygg. Det er ikke synd på deg. 

Anonymkode: b6531...703

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...