AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Som om utroskap er det verste som noensinne kan skje - skjerp dere. Hvis en kvinne eller mann er utro èn gang ila 10-15-20 år så er hun/han det værste mennesket på jord, vi skriker «VOLD» og henger dem ut. 50-70 % av alle i et forhold har vært utro (fysisk eller emosjonelt) avhengig av hvordan det defineres (som er ulikt for alle) når de egentlig har holdt seg på matta i 99% av tiden sammen.. èn enste handling skal viske ut åresvis med støtte, forpliktelse, gode foreldre, gode handlinger osv (og nei jeg snakker ikke om dem som er utro igjen og igjen eller prøver å legge skylda på andre) De aller fleste par opplever utroskap i løpet av forholdet - samtalen om hva som skal til for å reparere er mye viktigere. Et feiltrinn er akkurat det - et feiltrinn og selv om det er den som er utro som har ansvar så er det alltid to sider av en sak Anonymkode: 244e2...fe9 6 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 Sååå...du var utro og fikk kjeft? Anonymkode: 0c903...321 19 5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 Beklager hvis vi hadde rett Anonymkode: 459eb...8cc 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sååå...du var utro og fikk kjeft? Anonymkode: 0c903...321 Nix, er singel men har sett altfor mange par bryte et forhold av prinsipp Anonymkode: 244e2...fe9 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #5 Skrevet 19. juli 2022 Utroskap er et av de værste traumer en person kan oppleve. Hele din tilværelse blir dradd vekk under deg, og livet blir brått endret. Utroskap er det ultimate svik, det ødelegger familier og knekker mennesker. Alt dette for sex. Da jeg var nyutdannet sykepleier jobbet jeg en periode på akuttposten i psykiatri, og jeg ble overrasket over hvor mange som var innlagt etter å ha opplevd utroskap. Hele livet deres var raknet og alt de hadde bygd sammen var rasert, dette var mennesker som var dypt fortvilet - fra alle samfunnslag. Jeg skulle ønske at både menn og kvinner kunne tenke over hvilken konsekvens utroskap får, hvilken smerte en velger å påføre partner og ev. barn. Det er ikke å svartmale alt, det er sannheten. Anonymkode: 3239b...a64 7 4 9
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #6 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Nix, er singel Anonymkode: 244e2...fe9 Ok, men om framtidige dama di puler bestekameraten din er du klar for å tilgi? Anonymkode: 0c903...321 5 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #7 Skrevet 19. juli 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Utroskap er et av de værste traumer en person kan oppleve. Hele din tilværelse blir dradd vekk under deg, og livet blir brått endret. Utroskap er det ultimate svik, det ødelegger familier og knekker mennesker. Alt dette for sex. Da jeg var nyutdannet sykepleier jobbet jeg en periode på akuttposten i psykiatri, og jeg ble overrasket over hvor mange som var innlagt etter å ha opplevd utroskap. Hele livet deres var raknet og alt de hadde bygd sammen var rasert, dette var mennesker som var dypt fortvilet - fra alle samfunnslag. Jeg skulle ønske at både menn og kvinner kunne tenke over hvilken konsekvens utroskap får, hvilken smerte en velger å påføre partner og ev. barn. Det er ikke å svartmale alt, det er sannheten. Anonymkode: 3239b...a64 Enig i at det er ille, men det finnes værre ting å gjøre mot partner. Utroskap er ikke det "ultimate svik". Anonymkode: c155a...e1a 4
LessMiserable Skrevet 19. juli 2022 #8 Skrevet 19. juli 2022 Jeg var utro, men mannen min tilga meg. Han ble livredd for å miste meg og har jobbet hardt for forholdet vårt i ettertid. Jeg klarte å vri situasjonen til min fordel ved å si at han hadde vist meg for lite oppmerksomhet. Nå er utroskapen glemt og tilgitt. Jeg kommer ikke til å være utro igjen og jeg brukte kondom. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #9 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, men om framtidige dama di puler bestekameraten din er du klar for å tilgi? Anonymkode: 0c903...321 Kommer an på omstendigheter og hvor mye ansvar hun tar - men jeg tror jeg kunne det ja Anonymkode: 244e2...fe9
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #10 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig i at det er ille, men det finnes værre ting å gjøre mot partner. Utroskap er ikke det "ultimate svik". Anonymkode: c155a...e1a Hvilken type svik er verre enn utroskap? Anonymkode: 3239b...a64 1
LessMiserable Skrevet 19. juli 2022 #11 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilken type svik er verre enn utroskap? Anonymkode: 3239b...a64 Økonomisk utroskap. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #12 Skrevet 19. juli 2022 LessMiserable skrev (1 minutt siden): Jeg var utro, men mannen min tilga meg. Han ble livredd for å miste meg og har jobbet hardt for forholdet vårt i ettertid. Jeg klarte å vri situasjonen til min fordel ved å si at han hadde vist meg for lite oppmerksomhet. Nå er utroskapen glemt og tilgitt. Jeg kommer ikke til å være utro igjen og jeg brukte kondom. Du klarte å vri situasjonen….?? Du fremstår med klare narsissistiske trekk; er utro men vrir situasjonen og legger skylden på partner. Anonymkode: 3239b...a64 8 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #13 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ok, men om framtidige dama di puler bestekameraten din er du klar for å tilgi? Anonymkode: 0c903...321 Ja, så lenge hun gjør det 1% av tiden. Anonymkode: e1b9f...5ae 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #14 Skrevet 19. juli 2022 Tror ikke du kan definere hva andre ser på som det ultimate svik. At du ikke gjør det er jo helt ok, men du bestemmer dessverre ikke hva andre tolererer eller ikke. Ja, selvfølgelig finnes det værre men jeg hadde ikke stolt på partner igjen hadde jeg vist at partneren min hadde vært utro. Det er det som er problemet. Ingen forhold fungerer uten tillit. Jeg hadde blitt sjalu og usikker og slitt i lang tid etterpå. Så for min del hadde det ikke vært verdt det å fortsette. Da syns jeg det er langt bedre å bli dumpa. Anonymkode: 325fd...0ab 2 3
Diezel Skrevet 19. juli 2022 #15 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilken type svik er verre enn utroskap? Anonymkode: 3239b...a64 Vold er verre enn utroskap synes jeg - vold endrer mennesker og deres oppfatning av virkeligheten, det gjør ikke utroskap i seg selv. Men hvis den utro parten prøver å legge skyld på, skjule eller annen form for gaslighting så er det sviket verre synes jeg 2
LessMiserable Skrevet 19. juli 2022 #16 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du klarte å vri situasjonen….?? Du fremstår med klare narsissistiske trekk; er utro men vrir situasjonen og legger skylden på partner. Anonymkode: 3239b...a64 Det førte til at mannen min er blitt veldig ydmyk og opptatt av at jeg skal være fornøyd. Nå skal vi få barn og jeg vet at jeg har en mann som ikke forlater meg. Det gir meg en utrolig trygghetsfølelse i forholdet vårt. Mannen min elsker meg og den man elsker tilgir man.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #17 Skrevet 19. juli 2022 LessMiserable skrev (9 minutter siden): Jeg var utro, men mannen min tilga meg. Han ble livredd for å miste meg og har jobbet hardt for forholdet vårt i ettertid. Jeg klarte å vri situasjonen til min fordel ved å si at han hadde vist meg for lite oppmerksomhet. Nå er utroskapen glemt og tilgitt. Jeg kommer ikke til å være utro igjen og jeg brukte kondom. Han blir sikkert glad nå som det blir unge av det i Jotunheimen. Anonymkode: 0c903...321 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #18 Skrevet 19. juli 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilken type svik er verre enn utroskap? Anonymkode: 3239b...a64 Tja, kan starte med drap. Anonymkode: c155a...e1a 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #19 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, så lenge hun gjør det 1% av tiden. Anonymkode: e1b9f...5ae Om hun skal pule andre to ganger i semesteret, kan dere vel like gjerne avtale et åpent forhold. Anonymkode: 0c903...321 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #20 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nix, er singel men har sett altfor mange par bryte et forhold av prinsipp Anonymkode: 244e2...fe9 Jeg brøt forhold av at jeg ikke ønsket å dele min mann med andre seksuelt, risikere graviditeter utenfor forholdet og STD. Også fordi jeg ikke tåler løftebrudd. Ikke av prinsipp. Men fordi jeg ikke vil være sammen med en utro person. Anonymkode: eb4cb...93c 3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå