Gjest Paramount Skrevet 12. desember 2022 #101 Del Skrevet 12. desember 2022 En naken kvinne kan framstå som alt fra en eventyrdronning til et fjols. De første finner du ikke blant folk og kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #102 Del Skrevet 12. desember 2022 Synes ikke hun har små nok pupper til at det blir innafor. Selv om det hjelper på at underdelen er en løs bukse og ikke et tacky miniskjørt så blir det veldig mye pupp. Anonymkode: e5a2a...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet 13. desember 2022 #103 Del Skrevet 13. desember 2022 Hotwife skrev (På 19.7.2022 den 11.53): Jeg synes at at slikt antrekk er like passende som en mann i baris. Helt ok på stranda eller i egen hage, men når man skal ut blant folk, må man kle på seg. Har enda tilgode å se en mann i baris på vors og på byen, der han ønsker å sjokkere og "bestemme over egen kropp". Så nei Øyunn, dette blir for dumt. Veldig enig i denne. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet 13. desember 2022 #104 Del Skrevet 13. desember 2022 Tror det er alle instaslutsene som gjør opprør fordi instagram har blitt for lite. De vil ha mer! Mer av seg selv. Mer oppmerksomhet. Et større publikum å vise pupper og rumpe til. Jeg kan ikke se noe annet enn at dette er og blir vulgært og kun hører hjemme på utvalgte plasser, hjemme i egen stue eller på nakenstrand feks. Jeg, i likhet med mange andre, ønsker slett ikke å få andres pupper trykka oppi ansiktet hvor enn jeg snur meg. Verden er blitt en syk plass når man kjemper for retten til å vise nakne bryster offentlig😂 Mistenker forøvrig det er kun i skandinavia vi har denne «problemstillingen»🤔 #ikkebitterbutoldschool 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 13. desember 2022 #105 Del Skrevet 13. desember 2022 Jeg tror jeg hadde satt kaffen i halsen hadde jeg vært vitne til det der på et kjøpesenter. Det er så upassende at jeg anser det som blotting. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #106 Del Skrevet 13. desember 2022 Hva andre gjør, får bli opp til dem. Jeg har et avslappet forhold til egen kropp og er ikke redd for å gå toppløs på stranda eller hente avisa i trusa. Men kjæresten min er uenig. Han liker det ikke, og spurte meg pent/forklarte meg at å være toppløs på stranda og at enkelte skjørt ble for korte for han. For meg var det en liten sak og jeg tar hensyn. Han er ikke muslim, men litt mer konservativt oppdratt. Anonymkode: ba185...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #107 Del Skrevet 13. desember 2022 Nå har hun blottet puppene i 24 stjerners julekalender hvor hun spurte om noen ville ha melk i kaffen..Den dama må være desperat. Anonymkode: 76b88...271 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 13. desember 2022 #108 Del Skrevet 13. desember 2022 Hun lever som influenser, spiller på sex og får masse oppmerksomhet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #109 Del Skrevet 13. desember 2022 Blåjojo skrev (På 19.7.2022 den 17.40): Men det er jo kun for at kvinnelige pupper alltid har blitt seksualisert! Hvorfor reagerer ikke folk like mye når menn går i bar overkropp?? Bruk hode ditt litt.. det er ikke fordi Man blir fortalt at man skal bli kåt av pupper som gjør at det blir seksuelt. Dette ligger i instinktene.. ikke at jeg bryr meg om at jenter viser pupper, bare deilig det. Men å gjøre det for å "normalisere det" er skrik om oppmerksomhet. Og kan jo forstå at influensere må spille på det.. er jo ikke sånn at de har noe talent i noe som gjør dem til "kjendis".. alt for å få likes... Anonymkode: dc403...ea6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #110 Del Skrevet 13. desember 2022 Øyunn er i det minste en smule attraktiv iblant. Så det går helt greit. Da er det bare fint at hun byr seg frem. Hadde det feks vært hun der kroppsmarxisten Carina something eller noen andre som ikke tar seg noe ut hadde jeg helst sett at de beholdt så mye klær på som mulig. Anonymkode: aacc5...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 14. desember 2022 #111 Del Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Bruk hode ditt litt.. det er ikke fordi Man blir fortalt at man skal bli kåt av pupper som gjør at det blir seksuelt. Dette ligger i instinktene.. ikke at jeg bryr meg om at jenter viser pupper, bare deilig det. Men å gjøre det for å "normalisere det" er skrik om oppmerksomhet. Og kan jo forstå at influensere må spille på det.. er jo ikke sånn at de har noe talent i noe som gjør dem til "kjendis".. alt for å få likes... Anonymkode: dc403...ea6 Bruk hodet litt selv.. Om du ser bort fra hva influensere må spille på for å få oppmerksomhet, så er realiteten det at kvinnelige nipler blir sladdet i SoMe, mens mannlige ikke blir det? Hva er forskjellen på en kvinnelig og en mannlig nippel? Er jo kun for at de kvinnelige blir seksualisert. Uansett om du mener det er instinkt eller ikke. Og du avslører deg jo ganske grundig med å si at du ikke har noe imot det, for det er " bare deilig".. Hvor mange mannlige nipler har du sett og tenkt: "deilig"?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 14. desember 2022 #112 Del Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Øyunn er i det minste en smule attraktiv iblant. Så det går helt greit. Da er det bare fint at hun byr seg frem. Hadde det feks vært hun der kroppsmarxisten Carina something eller noen andre som ikke tar seg noe ut hadde jeg helst sett at de beholdt så mye klær på som mulig. Anonymkode: aacc5...bed Har du aldri lært at man ikke trenger å si alt man tenker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 14. desember 2022 #113 Del Skrevet 14. desember 2022 Blåjojo skrev (3 timer siden): Bruk hodet litt selv.. Om du ser bort fra hva influensere må spille på for å få oppmerksomhet, så er realiteten det at kvinnelige nipler blir sladdet i SoMe, mens mannlige ikke blir det? Hva er forskjellen på en kvinnelig og en mannlig nippel? Er jo kun for at de kvinnelige blir seksualisert. Uansett om du mener det er instinkt eller ikke. Og du avslører deg jo ganske grundig med å si at du ikke har noe imot det, for det er " bare deilig".. Hvor mange mannlige nipler har du sett og tenkt: "deilig"?? Jeg er enig med Øyunn i at kvinner gjerne kan vise puppene på stranda hvis hun vil ha likestilling. Det var normalt før og det blir fort normalt igjen. Kvinner dekker brystene, men til gjengjeld viser de nesten hele rumpa. Det er ikke akseptert at menn gjør. Det er litt forskjeller, men det går begge veier. Jeg ville sagt at en mannlig influenser som stiller på fest i baris eller transparent skjorte spiller på sex. Jeg ser ingen stor forskjell på kjønnene i en sånn setting. Uansett tenker jeg at folk får gå som de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #114 Del Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 19.7.2022 den 9.09): Jeg synes det er vulgært og misforstått feminisme. Det setter kvinnekampen tilbake i mine øyne. Anonymkode: 7939c...420 Fasit. men ofte i slike saker så dukker det til slutt opp grunner for at noen gjør slikt. Veldig ofte handler det om personer som har opplevd seksuelle overgrep, og som er ødelagt grunnet det. Som oftest en person med et ødelagt bilde av hva seksualitet og sensualitet er. Anonymkode: 3b238...052 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #115 Del Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 13.12.2022 den 7.07): Nå har hun blottet puppene i 24 stjerners julekalender hvor hun spurte om noen ville ha melk i kaffen..Den dama må være desperat. Anonymkode: 76b88...271 Vi snakker om en dame som er så «woke» at hun begynte å grine fordi noen benyttet uttrykke «negerku» på Farmen Kjendis. Men å blotte puppene overfor unge gutter som overhodet ikke har bedt om det, det er visst greit.. Nei takk, sier jeg. Anonymkode: 2a7af...57b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #116 Del Skrevet 14. desember 2022 Jeg tenker at det finnes andre metoder for å kjempe for at kropp skal bli naturlig og mindre seksualisert. Dette fremstår som “hold meg i rampelyset, jeg trenger flere følgere.” Et halvdårlig forsøk på å provosere. Anonymkode: b8005...273 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #117 Del Skrevet 14. desember 2022 Syns det er tragisk at hun må spille på kropp og sex. Alltid vise pupper og kropp. Hvorfor? Er all PR god PR? Tragisk! Anonymkode: 7597e...6ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bitch Pudding Skrevet 14. desember 2022 #118 Del Skrevet 14. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 19.7.2022 den 9.06): Er mann, men føler faktisk for å sjekke hva folk flest føler rundt temaet. Selv hadde jeg ikke vært komfortabel om dama mi gikk i slike klær på f. eks kjøpesenter. (føler liksom at kropp skal være litt eksklusivt og privat) - Jeg har ingen ønsker om at andre menn skal få gleden av å se dama mi halvnaken på kjøpesenteret. Selv går jeg ikke i dressjakke og baris på arrangement. Er vi på vei tilbake til tiden hvor blad fra trær var det eneste vi dekte oss til med? Anonymkode: 1c412...410 Kjerringa er "kjendis", fordi hun pusset opp en hytte. Like latterlig som han som er kjendis, fordi han har langt hår. De bidrar med ingenting av underholdningsverdi, med mindre man er hjernedød. Når man mangler personlighet, karisma og talent, så må man gjøre som SE og ty til puppe- og rumpesjokk. Fake feminism på sitt verste. En skal "frigjøre" seg fordi man får oppmerksomhet for det og det er egentlig det som det hele dreier seg om her. Endret 14. desember 2022 av Bitch Pudding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #119 Del Skrevet 14. desember 2022 Hun minner meg litt om Lene Kongsviks karakter Kine: Anonymkode: ea09d...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 14. desember 2022 #120 Del Skrevet 14. desember 2022 Grusomt kvinnnemenneske, misslikt henne siden jeg så henne på farmen. Og det har ikke blitt bedre etter det, er jo i media å melker enhver situasjon for litt PR. Makan til PRkåt kjærring skal man lete lenge eller. Og hva har skjedd med ansiktet, operert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå