Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ok, eller er det flere enn meg som tenker at folk aldri kommer til å tenke noe annet enn "fy søren", for eksempel?

Anonymkode: d69fb...83f

Videoannonse
Annonse
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Det er ikke et fint navn.

AnonymBruker
Skrevet

Grufullt.

Anonymkode: de883...ab4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig liker det ikke. Hverken klangen (søørn) eller at det er et ord vi bruker omtrent som et banneord. 

Anonymkode: 973c3...d8e

AnonymBruker
Skrevet

jeg synes det er helt ok, ikke en favoritt eller en av de verste

Anonymkode: 43767...3e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke. Uttalen på Østlandet blir gjerne "Sø-ørn" på samme måte som Maren eller Karen, og det er absolutt ikke fint. I tillegg er det selvfølgelig "fy søren". 

Anonymkode: ef0bf...fa9

AnonymBruker
Skrevet

Veldig kult om man heter Klype til etternavn. 

Anonymkode: 5d8ff...7a0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er SÅ lite fint! 👎 

Jeg liker gamle navn, og i min familie er det tradisjon for gjenbruke navn. Min oldefar het Søren, men heldigvis er det ingen som er blitt kalt opp etter ham. 

Anonymkode: 95fb1...a9f

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør det mot barnet ditt!! Det er fælt, og så blir det bare «fy søren» hele tiden😬

Anonymkode: 885b7...ad9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke gjør det mot barnet ditt!! Det er fælt, og så blir det bare «fy søren» hele tiden😬

Anonymkode: 885b7...ad9

Jeg har på ingen måte tenkt å bruke det.... Men noen i min krets vurderer det, og jeg pleier aldri å kommentere navneforslag negativt, men jeg må innrømme at jeg slet litt med å vite hva jeg skulle svare.... Valgte å være ganske ærlig, usikker på hvordan det ble mottatt, men jeg tenkte på gutten....

Anonymkode: d69fb...83f

AnonymBruker
Skrevet

Her blir det uttalt"Sørn". Ikke fint i det hele tatt!

Anonymkode: 1f18c...b6b

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er et kjempefint navn! Dumt det blir misbrukt som skjellsord, men er det ikke litt slutt på det nå, blant yngre? Helst 40-50 åringer som sier "Søren og" ol?

Anonymkode: b1d9a...a0d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes det er et kjempefint navn! Dumt det blir misbrukt som skjellsord, men er det ikke litt slutt på det nå, blant yngre? Helst 40-50 åringer som sier "Søren og" ol?

Anonymkode: b1d9a...a0d

Ja, det tenker jeg også. Liker navnet godt 😊 Alle navn blir slaktet på KG, ikke leg for stor tyngde på svarene du får her.

Anonymkode: 5767c...625

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...