Gå til innhold

Vanskelig å holde kaviarkrysset rent og luktfritt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv kort tid etter en grundig dusj svetter man gjerne litt og svetten følger rumpesprekken til selveste kaviarkrysset. I tillegg lekker det litt metan og mikroskopiske ekskrementer. 

Dette skaper på kort tid en ganske så ugrei odør. Er det noe man kan gjøre for å løse dette problemet?

Anonymkode: d3e82...c2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette et problem egentlig? 

AnonymBruker
Skrevet

Smør på litt kaviar.

Anonymkode: 8c679...df7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Selv kort tid etter en grundig dusj svetter man gjerne litt og svetten følger rumpesprekken til selveste kaviarkrysset. I tillegg lekker det litt metan og mikroskopiske ekskrementer. 

Dette skaper på kort tid en ganske så ugrei odør. Er det noe man kan gjøre for å løse dette problemet?

Anonymkode: d3e82...c2a

Hva er kaviarkrysset? Analen? Endetarmsåpningen? 

Anonymkode: ae8f5...55f

AnonymBruker
Skrevet

Begynner å bli litt lei av rumpe, fis og avføring-trådene jeg nå. De er skrevet på samme malende måte. Skulle nesten tro det var en og samme person som skrev dem og var veldig opptatt av dette temaet, av en eller annen grunn som jeg dessverre kan forestille meg. 🙄

Anonymkode: 87c4d...862

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg snakket om før. Mange påstår at de er helt rene bak i rumpa, men ingen er det hele tiden. I såfall bare en liten stund.

Anonymkode: e248d...62a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette har jeg snakket om før. Mange påstår at de er helt rene bak i rumpa, men ingen er det hele tiden. I såfall bare en liten stund.

Anonymkode: e248d...62a

Derfor man skal vaske seg nedentil etter hvert dobesøk eller ved behov. 

Mange dyr, slik som kattedyr, vasker seg nedentil flere ganger om dagen. 

Anonymkode: ae8f5...55f

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor er dette et problem. Skal noen sette nesa mellom rumpeballene dine når som helst i løpet av dagen?

Anonymkode: 75eda...b97

AnonymBruker
Skrevet

Ehhh... prøvd å vaske deg?

Det finnes intimservietter, baby wipes, vått dopapir, spyledoer, vann og kluter. 

Det finnes også intimdeoer, kanskje det kan funke i rumpesprekken.

Kanskje du kan pudre litt talkum i rumpa som barn har. 

Ellers så har jeg skjønt du synes ordet kaviarstjerna er hysterisk morsomt og er sinnsykt opptatt av fis, du forstår at ingen andre ler? 

Vil foreslå å dra vitsene dine i en barnehage heller, nevøen min på tre synes promp er toppen av humor.

Anonymkode: 915a2...c0c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor er dette et problem. Skal noen sette nesa mellom rumpeballene dine når som helst i løpet av dagen?

Anonymkode: 75eda...b97

Han vil nok svare at man kan jo bli rimmet, men sannheten er at dette er et problem for han fordi han klør seg i rumpa og sniffer på fingrene etterpå.

TS, om lukten forsvinner, så kommer du til å savne den, da må du finne deg en annen hobby.

Anonymkode: 915a2...c0c

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: b950e...737

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Smør på litt kaviar.

Anonymkode: 8c679...df7

hahaha😂😂👍

Anonymkode: f64d7...5c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...