Gjest marilyn Skrevet 18. november 2005 #1 Del Skrevet 18. november 2005 julen nærmer seg, og det gjør gløgg og.. spm er kan gravide drikke gløgg? (uten rødvin altså) innbilder meg å ha hørt i den forrige graviditeten min at den gravide ikke skulle drikke så mye av det, for det var ett eller annet stoff somhopa seg opp i kroppen?? tuller jeg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 18. november 2005 #2 Del Skrevet 18. november 2005 tuller jeg nå? Tror det, kan aldri huske å fått advarsler mot alkoholfri gløgg. Det er jo egentlig bare varm saft med litt krydder i.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moa Skrevet 18. november 2005 #3 Del Skrevet 18. november 2005 Så overskriften og trodde du lurte på om man ble smartere og gløggere av å være gravid... Litt skuffet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. november 2005 #4 Del Skrevet 18. november 2005 Gløgg skal ikke varmes i kjeler med kobberrør eller kjeler som daglig brukes til å koke opp vann og sjelden rengjøres. Vet ike hvorfor, men det står på flaska jeg har i skapet. Så hvis man bare passer på å følge det, så kan man sikkert fint drikke gløgg. Jeg skal i hvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. november 2005 #5 Del Skrevet 18. november 2005 Så overskriften og trodde du lurte på om man ble smartere og gløggere av å være gravid... Litt skuffet nå ← Jeg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gaja Skrevet 20. november 2005 #6 Del Skrevet 20. november 2005 du kan vel lage gløgg med rødvin også så lenge du koker den? da forsvinner alkoholen. tror nok bare det er kobberet som er farlig. kok den i en stålkjele så er du sikker. saft med krydder kan umulig være farlig, så lenge ikke krydderne er det (har aldri hørt at man skal unngå kanel eller nellik??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2005 #7 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg tror ikke dette skal være så farlig... Men jeg tror heller ikke det er farlig med et glass rødvin en sjelden gang eller en røyk dersom man skulle føle behovet jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå