AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Da jeg var ute på byen på lørdag kom ei ung pen dame (kanskje 25 år) rullende bort til meg og kalte meg kjekk og litt sånt, jeg bare smilte og sa takk og "ignorerte" henne, litt senere på vei hjem etter et par timer møtte jeg samme dama i rullestol, hun kom rullende bort til meg og spurte om hun kunne få være med meg hjem, smilet hennes levner ingen tvil om hva hun vil for noe, og hun virket ikke tilbakestående på noen måter og hun var jo ganske søt, men jeg takket nei og sa kanskje en annen gang fordi jeg ble litt usikker på hvordan det er å ha ONS med noen i rullestol. ONS er ikke noe jeg har veldig ofte egentlig og skal jeg være helt ærlig angrer jeg litt sånn i etterkant, er det noen som har noen tips hvordan det er mtp at ei i rullestol ikke kan bruke benene sine (sånn i tilfelle jeg ser hun igjen og hun prøver seg)? Anonymkode: 7caad...707
Blåjojo Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 Selv om hun sitter i rullestol, så kan det hende hun kan bruke beina litt. Type forflytte seg fra stol til seng, gå noen skritt osv. Tenker også at om hun så tydelig ville være med deg hjem så hadde det vel bare vært å spørre henne etter hvert om hva hun måtte ha hjelp til?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 Blåjojo skrev (Akkurat nå): Selv om hun sitter i rullestol, så kan det hende hun kan bruke beina litt. Type forflytte seg fra stol til seng, gå noen skritt osv. Tenker også at om hun så tydelig ville være med deg hjem så hadde det vel bare vært å spørre henne etter hvert om hva hun måtte ha hjelp til? Joda, jeg fikk bare litt kalde føtter der og da. Anonymkode: 7caad...707
Blåjojo Skrevet 19. juli 2022 #5 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Joda, jeg fikk bare litt kalde føtter der og da. Anonymkode: 7caad...707 Det er jo forståelig.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #6 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Joda, jeg fikk bare litt kalde føtter der og da. Anonymkode: 7caad...707 Det hadde sikkert hun også😅 Anonymkode: 3f5e3...5ff 3
Maestro Skrevet 19. juli 2022 #7 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det hadde sikkert hun også😅 Anonymkode: 3f5e3...5ff Dauer 😂😂 Nei uffda.. 🤭
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #8 Skrevet 19. juli 2022 Maestro skrev (7 minutter siden): Dauer 😂😂 Nei uffda.. 🤭 Litt galgenhumor.. Ikke vondt ment 😂 Anonymkode: 3f5e3...5ff
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #9 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det hadde sikkert hun også😅 Anonymkode: 3f5e3...5ff Rapportert. Anonymkode: 370cf...2e6
Maestro Skrevet 19. juli 2022 #10 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Litt galgenhumor.. Ikke vondt ment 😂 Anonymkode: 3f5e3...5ff Lever for galgenhumor 🤭😂
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #11 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Rapportert. Anonymkode: 370cf...2e6 Å nei. Livet mitt faller herved i grus. Anonymkode: 3f5e3...5ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå