Gå til innhold

Trekant med typen og kompis

Anbefalte innlegg

Gjest Karii
Skrevet

Har hatt trekant en del med typen og en kompis , men på forrige fest ble vi alle altfor fulle så jeg husker fint lite. Men litt etter litt kommer ting tilbake og jeg husker at jeg ble tatt på når jeg lå i sengen, jeg trodde dette var typen men oppdaget at det var kompisen. Etterpå tok han kuken i munnen og kom på puppene mine. Burde jeg sagt dette til typen eller ikke? Vet de er vil ødelegge forholdet både vårt og til kompisen men sliter med samvittigheten 🙈 selvom jeg jo egentlig ikke viste seg skjedde 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Karii skrev (8 timer siden):

Har hatt trekant en del med typen og en kompis , men på forrige fest ble vi alle altfor fulle så jeg husker fint lite. Men litt etter litt kommer ting tilbake og jeg husker at jeg ble tatt på når jeg lå i sengen, jeg trodde dette var typen men oppdaget at det var kompisen. Etterpå tok han kuken i munnen og kom på puppene mine. Burde jeg sagt dette til typen eller ikke? Vet de er vil ødelegge forholdet både vårt og til kompisen men sliter med samvittigheten 🙈 selvom jeg jo egentlig ikke viste seg skjedde 

Skriver du for en venn? Eller er du en kompis med dårlig samvittighet? Hvorfor drikker folk for mye? 

Anonymkode: a7a08...682

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...