AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Altså uten at det er spesielt varmt heller. Perfekt norsk sommer temperatur. Jeg har sovet nok og bare slappet av i solveggen i dag. Sol med jevnlig skydekke. Jeg er svært lite ute i solen ellers i året, mest fordi jeg har blek hud og blir fort svidd. Ikke spesielt opptatt av å bli brun heller. Men hvorfor blir jeg trøttere enn ellers på ettermiddagen når jeg kommer hjem etter en dag med mye sol? Trodde sola skulle være omvendt og gi mer energi? Andre enn meg som opplever motsatt virkning av sola? Anonymkode: 59aef...cad
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 Absolutt, blir også veldig trøtt av sollys og skarpt dagslys. Anonymkode: ea669...cde 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #4 Skrevet 18. juli 2022 Jeg tåler varme veldig dårlig. Blir helt utmattet av det.( I tillegg liker jeg best rutiner og hverdag. Jeg er kjedelig.) Høsten er min favorittårstid. Anonymkode: 3eca5...98b 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #5 Skrevet 18. juli 2022 Blir veldig trøtt og slapp av solen jeg også, selv om det ikke er veldig varmt. Anonymkode: 5f808...64c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå