Gå til innhold

Gutter er vanskelig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så en fyr jeg har drevet av med en stund har hatt en liten pause nå. I sta sa han til meg at han hadde tenkt på meg og at han ikke hadde gitt meg den oppmerksomheten jeg fortjente.

Videre sa han at han ville møtes når jeg spurte om det var helt stopp eller om vi skulle fortsette og møtes?

Virker det som han virkelig vil gi slipp eller er det noe der fortsatt? Mulig følelser. Han sa han hadde følelser, så hadde han ikke men sier dette her nå

Anonymkode: be45c...c2b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig er ikke riktige ordet men vanskelig å skjønne seg på..den er jeg enig i. Håper det ordner seg. 

Anonymkode: 61c2f...a11

AnonymBruker
Skrevet

Du igjen...
Nei, han har ikke følelser, bare redd for å gå glipp av litt oppmerksomhet. Gå for en mann som ikke er i tvil om at han har følelser for deg

Anonymkode: d5ead...d52

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2022 den 0.53):

Så en fyr jeg har drevet av med en stund har hatt en liten pause nå. I sta sa han til meg at han hadde tenkt på meg og at han ikke hadde gitt meg den oppmerksomheten jeg fortjente.

Videre sa han at han ville møtes når jeg spurte om det var helt stopp eller om vi skulle fortsette og møtes?

Virker det som han virkelig vil gi slipp eller er det noe der fortsatt? Mulig følelser. Han sa han hadde følelser, så hadde han ikke men sier dette her nå

Anonymkode: be45c...c2b

Han vil rett og slett beholde tilgangen på deg.

Hankjønn er overhodet ikke vanskelige å forstå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha sex og selskap når det passer han.

Han VET at han behandler deg dårlig men gjør det likevel, hvor mye tydeligere må han være før du skjønner at du burde gå videre og finne en som faktisk behandler deg ordentlig?

Anonymkode: 346c8...6aa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...