AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Hei, spurte en kompis om han kunne hjelpe meg å fikse noe. såklart svare han. så avlyste han med god unnskyldning, tilbød seg en annen dag. Sa at det går fint, kan bare levere på service. Men vil egentlig at han skal gjøre det for da får jeg sett han, men var redd han følte seg tvunget siden jeg spurte. han sa så at han kunne gjøre det, bør jeg da takke ja fordi det er genuint? Eller kan det hende han fortsatt føler seg tvunget? tror jeg har barndomstraumer om at man tilbyr seg falsk hjelp for å være hyggelig, men at man egentlig ikke ønsker det. Min mor var ofte sånn, kunne tilby seg andre å hjelpe, men hjemme så klagde hun til de grader at jeg nå tror det gjelder alle som ønsker å hjelpe. så hva tror dere? Han kunne jo ha lett jattet med når jeg nevnte å levere til service, ikke sant? Så han vil vel genuint hjelpe? Eller nei? Anonymkode: 32a0f...394
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 Ikke godt å si. ...hva er det du skal ha fikset da ? Anonymkode: af537...35a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #3 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke godt å si. ...hva er det du skal ha fikset da ? Anonymkode: af537...35a En duppedings, typ restarte telefonen. altså dette er rekken: hjelp meg? ja! kan du mandag? sorry, ikke mandag, men helgen? ok, si fra hvilken dag i helgen som passer best. Går ikke helgen likevel, men hva med onsdag? Jeg bare stikker på service, ikke tenk på det. Men jeg kan onsdag da hvis du ikke leverer på service. The end. Anonymkode: 32a0f...394
Meadow Skrevet 18. juli 2022 #4 Skrevet 18. juli 2022 Han mente akkurat det han sa, han kan hjelpe deg på onsdag. Hvis ikke hadde han svart "ok". Hvorfor bruke masse energi på å overtolke? Menn er nok enklere å forholde seg til enn oss damer, for å generalisere litt. De er ihvertfall flinkere til å si det de mener rett frem, er mitt inntrykk. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå