AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Del Skrevet 18. juli 2022 Tenkte å strikke en Mariusdress eller en eller annen dress, vet ikke kjønnet. Lurer derfor på tips til farger som passer begge kjønn. Tar også imot tips om annen type dress eller klær. Legg gjerne ved bilder Babyen er ventet i okt/ nov, og jeg tenkte å strikke i str 3 mnd. Anonymkode: 1e9a0...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #2 Del Skrevet 19. juli 2022 Dytter denne litt jeg Anonymkode: 1e9a0...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #3 Del Skrevet 19. juli 2022 De vanlige Mariusfargene er kjønnsnøytrale, og finest. Syns jeg. Anonymkode: 0619f...a7c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #4 Del Skrevet 23. juli 2022 Grønt og hvitt! Grønt for blått, hvitt der det er hvitt og en lysere grønnfarge for det røde. Anonymkode: e0956...804 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 23. juli 2022 #5 Del Skrevet 23. juli 2022 Jeg laget i lys grå, med kremfarget mønster og koksgrå avfelling. Det ble veldig fint, og er blitt lånt av både gutter og jenter i ettertid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå