AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Jeg var hos hudlege og sjekket føflekker. Det var en bak på ryggen som legen sa han måtte ta prøve av.. Den hadde sorte flekker inni selve føflekken -og jeg har ikke sett den (vanskelig plassert på ryggen). Den har ikke klødd eller blødd, og ikke unormal ifht størrelse. Men det som stresser meg er to ting; det ene er at legen ikke fjernet hele føflekken -han tok kun prøve av den. Burde ikke hele føflekken fjernes når den skilte seg ut som mistenkelig uansett?? Videre sa legen at han ringer meg om en ukes tid.. Jeg har googlet og sett at svar normalt foreligger etter 2-4 uker, men en lege kan be om prioritert svar hvis mistanken er sterk -og da får man svar innen 1 uke.. Og jeg vet jo at legen garantert har gjort seg opp en klar mening ut i fra erfaring (men selvsagt må avvente prøveresultat..) Det må jo være en grunn til at han var så klar på at han ringte til uka..(innen 1 uke) Uff jeg er så redd og stresset nå -er livredd for svaret. Og jeg vet jo ikke om det evnt oppdages tidlig eller ikke -jeg har jo ikke sett den/utviklingen. Noen her med erfaringer etter føflekkreft?? Anonymkode: acf83...f05
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 Det eneste jeg kan si er at det er ikke noen poeng for deg i å bekymre deg for noe du ikke kan kontrollere! Prøven er gjort, du må vente i en uke. Når du får svaret vet du om du trenger å bekymre deg. ❤️ det går helt sikkert helt fint. Jeg har mange føflekker. Så mange at jeg ikke har kontroll i det hele tatt. Har vørt bekymret for noen som ligner det du beskriver, men det har ikke vært noe farlig der. Prøv å ikke Google og så får du svar om noen dager. Anonymkode: 0589e...545
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå