Gå til innhold

Hva er deres grenser når det gjelder fising i forholdet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer fiser høylytt stadig vekk. Sliter med mye luft i magen, så at han fjerter, har jeg egentlig ingen store problemer med å akseptere, men at han gjør det rundt matbordet, offentlig, når vi har besøk/er på besøk osv, synes jeg ikke noe om.

Jeg synes også det er litt turn-off om han ligger og fjerter høylytt mens jeg ligger inntil han og koser - mens vi ser film, for eksempel. Under sex gjør han det heldigvis(!) ikke, men det er egentlig kun da han ikke gjør det. 

Hva er deres grenser når det gjelder fising i forholdet? Når mener dere det er greit og ikke? 

Anonymkode: 7afc2...4e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fiser uansett når det er med typen. bryr oss ikke om det.

Anonymkode: bf1dc...df7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig var på det. Vil helst ikke ha noe fising med vilje rundt meg. Da kan man gå på do. Men uhell kan så klart skje☺️

Anonymkode: 22c9d...c87

• Liker 18
Skrevet

Det gjør man på do. Jeg hadde ikke tatt en mann med så dårlige manerer. Jeg hater å lukte på tarminnholdet. Blir regelrett kvalm av folk som sitter og fiser omkring. Litt trash...

• Liker 15
Skrevet

Om fising velter forholdet, så må forholdet ha vært ganske døfødt fra start etter min mening.

Jeg hadde fint tålt fising fra parten. Om det er et problem partneren din har, javel, finnes mye verre ting partneren din kunne slitt med, så litt fising skulle jeg klart å leve med om det var en jeg er genuint glad i og bryr meg om.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Mooza skrev (2 minutter siden):

Det gjør man på do. Jeg hadde ikke tatt en mann med så dårlige manerer. Jeg hater å lukte på tarminnholdet. Blir regelrett kvalm av folk som sitter og fiser omkring. Litt trash...

Men hva om man fjerter 30-40 ganger daglig? Skal man løpe på do hver gang? 

Samboeren min kan nemlig lett fjerte så mange ganger i løpet av en dag (han har nok over snittet mye luft i magen). 

Jeg kunne ønske han kunne gjøre det litt mer diskré, særlig når jeg ligger inntil han i sofaen osv, men skjønner jo også at lufta må ut.

Eneste gangene jeg blir skikkelig sint på han når han fjerter, er når vi alle sitter rundt matbordet. Særlig med tanke på at vi har et lite barn som jeg vil skal lære seg manerer.

Ts

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva er deres grenser når det gjelder fising i forholdet? Når mener dere det er greit og ikke? 

Når man er sammen, og kjenner hverandre godt - så fiser man når man må...  (ikke ved bordet, og ikke under dyna)

Ca. 1000x bedre enn å drive å lagre på dem til de blir så giftige at de kan påvirke livskvaliteten til ett helt kvartal, iaf...  (ja, jeg snakker om dame-fis) :opplyser:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (2 minutter siden):

Om fising velter forholdet, så må forholdet ha vært ganske døfødt fra start etter min mening.

Jeg hadde fint tålt fising fra parten. Om det er et problem partneren din har, javel, finnes mye verre ting partneren din kunne slitt med, så litt fising skulle jeg klart å leve med om det var en jeg er genuint glad i og bryr meg om.

Det er jeg enig med deg i. Merker bare jeg synes det er litt turn-off om jeg f.eks ligger inntil han. Da får jeg fort lyst til å forflytte meg. Ikke veldig sexy akkurat..

Ts

AnonymBruker
Skrevet

På passe avstand så den andre ikke kjenner lukta, men skjer likevel ufrivillig av og til. Ellers gjør vi det ikke når vi spiser sammen. 

Anonymkode: ab216...dcd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Min samboer fiser høylytt stadig vekk. Sliter med mye luft i magen, så at han fjerter, har jeg egentlig ingen store problemer med å akseptere, men at han gjør det rundt matbordet, offentlig, når vi har besøk/er på besøk osv, synes jeg ikke noe om.

Jeg synes også det er litt turn-off om han ligger og fjerter høylytt mens jeg ligger inntil han og koser - mens vi ser film, for eksempel. Under sex gjør han det heldigvis(!) ikke, men det er egentlig kun da han ikke gjør det. 

Vi fiser bortsett fra når vi spiser. Og ikke sex da. 

Anonymkode: c056b...17c

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 6 år, og fiser kun i nærheten av hverandre ved et uhell.

Anonymkode: 4eba5...e4c

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Vi fiser ikke foran hverandre. Men! Sånn speaking off!!

Vi var på hotell i helgen, å han sovner alltid lenge før meg. Og han har prompa i søvne hos meg altså, men da har rompa vært mot veggen og ikke mot meg.

Så sov han, men med rompa mot meg og ikke dyne på. Han slapp skikkelige fiser! Guri Malla, ikke en, ikke to men TRE saftige med kort tid mellom 🤢😂 De lukta ikke sånn vondt, men skikkelig surt! Og hang igjen i lufta lenge 😂 aldri lukta fisene hans før nå, å vi har kjærester i to år 😂😂 

Holdt på og dævve vedsiden av han, flirte godt ja 😂😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Men hva om man fjerter 30-40 ganger daglig? Skal man løpe på do hver gang? 

Samboeren min kan nemlig lett fjerte så mange ganger i løpet av en dag (han har nok over snittet mye luft i magen). 

Jeg kunne ønske han kunne gjøre det litt mer diskré, særlig når jeg ligger inntil han i sofaen osv, men skjønner jo også at lufta må ut.

Eneste gangene jeg blir skikkelig sint på han når han fjerter, er når vi alle sitter rundt matbordet. Særlig med tanke på at vi har et lite barn som jeg vil skal lære seg manerer.

Ts

Nei, jeg vet ikke. Folk har jo ulike lyter og problemer. Men det virker jo ikke som at det er et problem for han? Altså; han driter i om du plages av det siden han gjør det så høylytt? Han prøver ikke å sjekke ut hva som gjør at han har så mye luft i magen- mer enn andre folk? Matvaner etc? Er det vanlig i hans famlie? Gud hjelpe meg...fikk akkurat et lite syn foran meg nå. Nei, men vi har alle vår toleransegrense. Jeg hadde ikke taklet det. 

Endret av Mooza
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trodde du skrev fisting😳😅 (Veldig glad du ikke gjorde det, da hadde jeg blitt litt skremt tror jeg

Anonymkode: 3840d...4bd

• Nyttig 1
Skrevet

fising er IKKE aktuelt når man sitter og spiser, mens man har sex, når man har bestøk av andre.

eller når man vet man er dårlig i magen og det vil stinke helt fordervett.

ellers bryr jeg meg ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ts

Ærlig talt....

Du får forklare den voksne mannen din at det er jævlig ekkelt og manerløst!!

Hvis han må fise så jævlig så får han legge om kostholdet sitt. 

Anonymkode: 38566...b51

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjønner generelt ikke hvorfor folk ønsker å fise foran andre, selv om det er partner. De fleste gjør det jo f.eks. ikke foran kollegaer, hvorfor må de da absolutt fise rundt partner støtt og stadig? "Lufta må ut" greia holder ikke som forklaring. Uhell kan skje ja, men å bevisst fise foran andre mennesker, og i hvert fall rundt matbordet osv, er generelt ekkelt, harry og hensynsløst.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Mooza skrev (6 minutter siden):

Nei, jeg vet ikke. Folk har jo ulike lyter og problemer. Men det virker jo ikke som at det er et problem for han? Altså; han driter i om du plages av det siden han gjør det så høylytt? Han prøver ikke å sjekke ut hva som gjør at han har så mye luft i magen- mer enn andre folk? Matvaner etc? Er det vanlig i hans famlie? Gud hjelpe meg...fikk akkurat et lite syn foran meg nå. Nei, men vi har alle vår toleransegrense. Jeg hadde ikke taklet det. 

Jeg tror det er mer at han fiser så ofte at han ikke tenker over det. Det går liksom på autopilot. 

Han har ibs, det er det som er årsaken. Ikke vanlig i hans familie, nei. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ærlig talt....

Du får forklare den voksne mannen din at det er jævlig ekkelt og manerløst!!

Hvis han må fise så jævlig så får han legge om kostholdet sitt. 

Anonymkode: 38566...b51

Åh du, tro meg, det har han fått hørt. Han beklager seg alltid like etterpå, samtidig som det gjentar seg senere.. 🙄

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Trodde du skrev fisting😳😅 (Veldig glad du ikke gjorde det, da hadde jeg blitt litt skremt tror jeg

Anonymkode: 3840d...4bd

😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...