AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Hvis den du har datet 1 gang endrer bildene sine på Tinder, går du da videre? Hva viss personen endrer bildene etter dere har vært på 3 dates og ligget sammen? Jeg tenker at hvis personen endrer bildene sine så har jeg ikke oppmerksomheten til vedkommende og jeg er kun en i mengden. Da går jeg videre. Anonymkode: 4334d...0c8 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis den du har datet 1 gang endrer bildene sine på Tinder, går du da videre? Hva viss personen endrer bildene etter dere har vært på 3 dates og ligget sammen? Jeg tenker at hvis personen endrer bildene sine så har jeg ikke oppmerksomheten til vedkommende og jeg er kun en i mengden. Da går jeg videre. Anonymkode: 4334d...0c8 Første - ja, men skeptisk. Andre - nei, dropper. Anonymkode: fb41e...6c4 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #3 Skrevet 18. juli 2022 For tidlig datingfase- null problem. Men om vi har hatt sex og han endrer profilen på Tinder, så trenger han ikke forvente runde 2 fra meg. Anonymkode: f7d55...6ea 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #4 Skrevet 18. juli 2022 Går videre. Kommer jeg hjem fra første date med en mann jeg tenker 'wow, han vil jeg gjerne bli bedre kjent med!', så skifter jeg ikke bilder på Tinder. Fordi det sender ut et signal. Det signalet du har stoppet opp med nå. Anonymkode: f39ef...d63 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #5 Skrevet 18. juli 2022 Jeg ville ikke brydd meg, og forbeholder meg selv retten til å utforske terrenget såpass tidlig i datingfasen og inntil vi sammen har avklart forventninger. Anonymkode: dfa59...92a
Gjest AprilRyan Skrevet 18. juli 2022 #6 Skrevet 18. juli 2022 Jeg blir selvfølgelig skeptisk selv om det er tidlig, men er mer villig til å gi han en sjanse da. Selv om det egentlig viser at vi tenker litt ulikt. Om vi har vært på flere dater så hadde jeg tenkt at han nok fortsatt sonderte terrenget etter andre kvinnfolk og at det ikke akkurat hadde vært positivt om han ga inntrykk av å være seriøs og interessert i meg når vi møttes. Så kan man jo argumentere med at så lenge man ikke er sammen så kan man ikke si noe på at den andre fortsatt er på jakt, men slik jeg tenker så blir det feil. Greit nok at man på første date kan være i en fase der man sjekker ut flere, men etter tre dater og man fortsatt var interessert i å møtes videre så hadde det vært rart for meg om han drev og jaktet på andre og hadde fokus på det istedenfor å bli kjent og finne ut om det kunne bli noe mellom oss. Det er slik jeg tenker, men jeg er sånn som har fokus på en om gangen om praten går bra. Da ønsker jeg å finne ut mer om han og det blir forstyrrende med andre da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå