AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Del Skrevet 18. juli 2022 Har begynt å se denne gamle serien etter at den ble lagt ut på NRK. Og fy søren så tragisk skuespiller Mia Gundersen er. 🙈 Anonymkode: ba5ca...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #2 Del Skrevet 18. juli 2022 Gjennombruddet til Kristoffer Joner. Anonymkode: 0754e...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 19. juli 2022 #3 Del Skrevet 19. juli 2022 (endret) Tror det jeg husker best fra Offshore er "back to work". Den etterlignet vi titt og ofte i min familie. Videre er det vel ingen høydare sånn serie-messig kanskje. Men kjekt at gamle NRK serier endelig ligger tilgjengelig, det var rart at de ikke var det. Har alltid likt Mia Gundersen jeg da. Men forbinder henne ikke sånn veldig med Offshore akkurat, selv om det var vel hennes første TV-rolle tror jeg? Endret 19. juli 2022 av Scherbatsky 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #4 Del Skrevet 19. juli 2022 Wow, kult at den har blitt lagt ut! Har lenge villet se den serien! Anonymkode: 59f51...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #5 Del Skrevet 14. februar 2023 Akkurat oppdaget at den er lagt ut og er hektet. Mia Gundersen er jo absolutt ikke den verste!! Sykt å se hvor mye verden har forandret seg. Og hva er greien med kliningen!! De spiser jo hverandre opp Anonymkode: 7d269...498 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 16. februar 2023 #6 Del Skrevet 16. februar 2023 What? Ligger den på Nrk? Den må jeg se. Husker jeg var helta på den da den gikk på 90-tallet 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #7 Del Skrevet 18. februar 2023 Komisk når direktørfrua som liksom skal være amerikansk, snakker flytende norsk men alltid presterer å si "dad" 😂 Anonymkode: 554ec...7cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå