AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Vet ikke hva det er med akkurat leggeproblemer som trigger sånn, men jeg blir i alle fall så innihelvete rasende av det! Aldri før eller siden støtt på noe jeg blir sintere av. Bare 🤯🤯🤯 Hvordan blir man kvitt dette her? Ungen må jo legges og styr vil det jo være. Anonymkode: 5451b...f33
Gjest Chicchi Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 Ingen råd, bare medfølelse. Hvor gammel er ungen din? Min er ni mnd, men jeg bare VET at jeg kommer til å slite med legging de neste fire-fem årene. INGEN kvelder får man satt seg ned og senkt skuldrene.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #3 Skrevet 18. juli 2022 Det er pyton å bruke timesvis hver bidige kveld på å legge verdens mest sta menneske 😄 Anonymkode: 96ef3...c18
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #4 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vet ikke hva det er med akkurat leggeproblemer som trigger sånn, men jeg blir i alle fall så innihelvete rasende av det! Aldri før eller siden støtt på noe jeg blir sintere av. Bare 🤯🤯🤯 Hvordan blir man kvitt dette her? Ungen må jo legges og styr vil det jo være. Anonymkode: 5451b...f33 Hha ja, det trigger veldig. Man er på slutten av dagen, ser egentiden nærme seg.... toleransenivået er minimalt på den tiden. Håper dog du lar være å bli sint på ungen Anonymkode: 47239...7e9 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #5 Skrevet 18. juli 2022 Pyton...men akkurat nå sitter jeg og venter på en ungdom som ikke svarer på telefonen, og er bekymret for at hun har rotet seg opp i noe. Når hun kommer hun hjem?? Savner styret med å putte dem i seng akkurat nå. Trygg og god. Anonymkode: 51931...4fa 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #6 Skrevet 18. juli 2022 Chicchi skrev (3 minutter siden): Ingen råd, bare medfølelse. Hvor gammel er ungen din? Min er ni mnd, men jeg bare VET at jeg kommer til å slite med legging de neste fire-fem årene. INGEN kvelder får man satt seg ned og senkt skuldrene. 1,5 år! Har hele veien håpet og trodd at det blir bedre snart, men det blir ikke det, det blir bare dritt på en ny måte. Hahahaaaa drep meg nå, altså. Jeg er egentlig en sindig person, tro det eller ei, men det er bare et eller annet ved dette som bare trykker på de rette knappene. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er pyton å bruke timesvis hver bidige kveld på å legge verdens mest sta menneske 😄 Anonymkode: 96ef3...c18 Ja, virkelig! Hater aldri livet mer enn når jeg prøver å få ungen til å sove. Trenger det så veldig men stritter så jævlig imot. Anonymkode: 5451b...f33
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #7 Skrevet 18. juli 2022 Jeg ville lest meg godt opp og lagt en skikkelig strategi. Planlegg godt. F.eks trenger du ikke legge en 9 måneder før den er trøtt. Ikke gå etter klokken. Skap faste rutiner som er koselige, men når det er slutt så er det slutt. Da kommer de ikke ut av sengen igjen. En idè kan også være å la dem sove på deres rom litt lenger enn vanlig, typisk til 3-4 års alder. Anonymkode: f1f21...776
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #8 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hha ja, det trigger veldig. Man er på slutten av dagen, ser egentiden nærme seg.... toleransenivået er minimalt på den tiden. Håper dog du lar være å bli sint på ungen Anonymkode: 47239...7e9 Prøver, merker nok at mamma er litt irritert AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Pyton...men akkurat nå sitter jeg og venter på en ungdom som ikke svarer på telefonen, og er bekymret for at hun har rotet seg opp i noe. Når hun kommer hun hjem?? Savner styret med å putte dem i seng akkurat nå. Trygg og god. Anonymkode: 51931...4fa Hver alder sin sjarm ja🙃 Anonymkode: 5451b...f33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå