Gå til innhold

Daten sender masse meldinger når jeg er på ferie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da snakker vi sikkert 7-8 meldinger i løpet av en dag, hvor han gir meg masse komplimenter, sier han savner meg osv. Men så fort jeg er hjemme igjen, så hører jeg mye mindre fra han. Hører fortsatt fra han daglig, men mye mindre. OG han kan bruke mange timer på å åpne/svare på mine meldinger (altså, meldinger hvor jeg svarer på hans). Nå har dette hendt to ganger. Vi har datet i to måneder og jeg har vært på ferie to ganger. Noen som forstår seg på sånt?

Anonymkode: 4f906...70b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min Fwb har alltid vært sånn, tror han er redd jeg skal finne en annen sexpartner og glemme han. Så fort jeg er hjemme er han mer stille. Ingen følelser,kun redd for å miste sexen vi har tror jeg. 

Anonymkode: 81234...faf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Min Fwb har alltid vært sånn, tror han er redd jeg skal finne en annen sexpartner og glemme han. Så fort jeg er hjemme er han mer stille. Ingen følelser,kun redd for å miste sexen vi har tror jeg. 

Jeg er ikke redd for at daten ikke har følelser for meg.. Det er jeg 100 % sikker på. Han er ikke veldig seksuell av seg heller…. Men synes uansett det er merkelig oppførsel, og tror helt klart det kan ha å gjøre med at han føler seg mer utrygg når jeg er utenlands….. Irriterende er det i hvert fall.

AnonymBruker
Skrevet

Noen flere innspill..?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Noen flere innspill..?

Hvorfor? Du har jo allerede sagt hva du mener grunnen er

Anonymkode: aa731...d7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Dette!  Sånn var min også, veldig på når jeg var ute på noe. Masse meldinger/ snap. Hørte noe hver dag ellers også, men ikke så ivrig. 

Anonymkode: dd8f5...9b6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor? Du har jo allerede sagt hva du mener grunnen er

Anonymkode: aa731...d7d

Nei, da misforstod du innlegget mitt. Jeg skrev at jeg TROR det kan ha å gjøre med at han føler seg utrygg når jeg er i utlandet. Men jeg vet ikke, og det skurrer for meg uansett! 

AnonymBruker
Skrevet

Han er redd du blir sjarmert av noen andre. Bare ta det som et kompliment

Anonymkode: 649b7...43a

Skrevet

Han høres slitsom ut... er utilgjengelig når du er hjemme, og vice versa når du har ferie...

Ja, han er flink til å få fokuset på SEG either way  , men ser ikke helt dine behov. 

Det siste er det som skurrer 🚩

AnonymBruker
Skrevet

Dump ham.

Anonymkode: f5dbf...8f9

Skrevet

Kansje han tekster mer du ikke er tilgjengelig for og møtes? Nei aner ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en jeg datet (trodde vi datet). Han tok alltid mye kontakt da han visste jeg var "utilgjengelig" og ikke kunne treffes, som feks. de ukene jeg har barna. Skrev at han tenkte på meg, ville se meg osv. Da jeg ble barnefri avtok kontakten, og han ble mer stille og var plutselig ikke så opptatt av å treffes. 

Fant fort ut at han var kun ute etter en ting og ville holde meg "varm" de ukene han visste jeg ikke kunne treffes. 

Anonymkode: ab1c4...eca

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres ut som en jeg datet (trodde vi datet). Han tok alltid mye kontakt da han visste jeg var "utilgjengelig" og ikke kunne treffes, som feks. de ukene jeg har barna. Skrev at han tenkte på meg, ville se meg osv. Da jeg ble barnefri avtok kontakten, og han ble mer stille og var plutselig ikke så opptatt av å treffes. 

Fant fort ut at han var kun ute etter en ting og ville holde meg "varm" de ukene han visste jeg ikke kunne treffes. 

Anonymkode: ab1c4...eca

I følge TS, så er han ikke veldig seksuell av seg, for å bruke hennes ord.

Anonymkode: 649b7...43a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...