Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man bli gravid naturlig? har blitt gravid flere ganger men bare fått SA🥺

Går på blodfortynnende og progestron støtte, nå i 3 mnd…

Anonymkode: 821c6...c5b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble ikke gravid, hverken på egenhånd eller med 5 ivf forsøk… Har nå fjernet livmoren og adenomyosen, og har fått et godt liv - dog uten barn, men også uten smerter…

Anonymkode: 8c3bf...bac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg ble ikke gravid, hverken på egenhånd eller med 5 ivf forsøk… Har nå fjernet livmoren og adenomyosen, og har fått et godt liv - dog uten barn, men også uten smerter…

Så kjedelig å høre, men godt du har det fint… Vi tenker også slik, vi har prøvd siden januar, blitt gravid 5 ganger men bare mistet.. neste forsøk er ivf, men om det ikke går på de 3 forsøkene så har vi akseptert at livet vårt blir uten barn, evt forsterhjem eller adopsjon. 

Kan jeg spørre, hadde du mange SA?🥺 Fikk du vite hvorfor det ikke satt seg?

Anonymkode: 821c6...c5b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ingen graviditeter.. Etter et par år med prøving ble jeg operert og spylt med blåfarge for å finne årsaken, og der fant de at begge egglederne var helt ødelagt av adenomyose. Hvorfor IVF ikke satt husker jeg ikke, har på en måte blokket ut mye av den delen av livet.

Jeg håper at det ordner seg for dere! Men jeg tror også det er sunt å planlegge slik dere gjør, og å sette en grense for når det eventuelt stanses. Situasjonen er så krevende både psykisk og fysisk, og det er lett å bare skulle prøve «en gang til»… Håper det ordner seg for dere 🤞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...