Gjest Gjesta Skrevet 18. november 2005 #1 Skrevet 18. november 2005 Jeg reiser snart på badeferie, og har tenkt å kjøpe ny 38°-mascara til da. Men jeg lurer på hvilken jeg skal kjøpe. Den gamle, trauste, eller den nye? Har noen erfaringer med begge og kan guide meg litt? Sitter begge like bra. Jeg har nemlig intensjoner om å bo i vannet i to uker.
Gjest gjesta Skrevet 18. november 2005 #2 Skrevet 18. november 2005 Da ville jeg anbefalt Lancome jeg. Hvis du skal bo i vannet i to uker mener jeg....
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2005 #4 Skrevet 18. november 2005 Jeg ville prøvd den nye. Er veldig begeistret for den store børsten. Den er også litt tørrere og dermed lettere å påføre. Den sitter bra..våknet fyllesyk og dårlig idag, men øynene var fortsatt perfekt sminket
Gjest Gjesta Skrevet 18. november 2005 #5 Skrevet 18. november 2005 Tror nesten jeg må ta sjansen på den. Håper bare at den tåler bading. De fleste vannfaste mascaraer smuldrer opp og sier takk for seg etter en stund når man er mye til og fra vannet. Hadde jeg giddet, skulle jeg kanskje permanentfarget vippene, men har dårlige erfaringer med det fra før, pluss at jeg har lyst på litt mer effekt.
Gjest gjesta Skrevet 18. november 2005 #6 Skrevet 18. november 2005 Å permanentfarge vippene har jeg også dårlige erfaringer med.
Gjest Gjesta Skrevet 18. november 2005 #7 Skrevet 18. november 2005 Jeg innrømmer: Jeg klarte ikke å holde øynene nok lukket, og fikk farge på øynene (på salong). Resultat=> Så kan man jo si: "Hvorfor bruke sminke på stranda?" Vel, mascaraen får ingen ta fra meg. :streng:
Gjest Dalwhinnie Skrevet 18. november 2005 #8 Skrevet 18. november 2005 Jeg har brukt både den gamle og den nye og anbefaler den gamle. Elsker effekten av den nye - den gir lengde, men ikke særlig volum og kladder ikke - men den inneholder veldig mye og lange fibre, og disse drysser etter en stund. Ikke slik at du ser drysset under øynene, men du merker det veldig godt hvis du bruker linser.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2005 #9 Skrevet 18. november 2005 Jeg var innom parfymeriet for å kjøpe ny kanebo mascara forrige uke, jeg spurte da hva forskjellen mellom den nye og den gamle kanebo var. Svaret jeg fikk var at innholdet er nøyaktig det samme, men børstene er forskjellen,.... utlogget clea
Gjest Gjesta Skrevet 18. november 2005 #10 Skrevet 18. november 2005 Da tror jeg parfymeri-damen bommet litt. Den nye har jo fibre i seg, det ser du med det blotte øyet hvis du skrur den opp. Pga. Dalwhinnies kommentar ble jeg usikker her. Jeg skal jo spesifikt bruke den til bading, og da er det a og o at den faktisk sitter så godt som mulig. Og det vet jeg at den gamle gjør. Skikkelig eksistensielle spørsmål jeg er opptatt av her, midt oppi alt det som skjer.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 18. november 2005 #11 Skrevet 18. november 2005 Da tror jeg parfymeri-damen bommet litt. Den nye har jo fibre i seg, det ser du med det blotte øyet hvis du skrur den opp. Pga. Dalwhinnies kommentar ble jeg usikker her. Jeg skal jo spesifikt bruke den til bading, og da er det a og o at den faktisk sitter så godt som mulig. Og det vet jeg at den gamle gjør. Skikkelig eksistensielle spørsmål jeg er opptatt av her, midt oppi alt det som skjer. ← Til bading hadde jeg definitivt satset på den gode, gamle.
Gjest Gjesta Skrevet 18. november 2005 #12 Skrevet 18. november 2005 Til bading hadde jeg definitivt satset på den gode, gamle. ← I think I will. Neste lørdag på den tiden her sitter jeg på flyet
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2005 #13 Skrevet 19. november 2005 Det ble den "vanlige". Den andre kan jeg heller teste ut under mer normale forhold
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2005 #14 Skrevet 19. november 2005 Hvorfor vil dere ikke permanentfarge? Hva skjedde?
Gjest Gjesta Skrevet 20. november 2005 #15 Skrevet 20. november 2005 Hvorfor vil dere ikke permanentfarge? Hva skjedde? ← Jeg svarte lenger oppe. Jeg var tydeligvis for nysgjerrig til å holde øynene nok lukket, og endte opp med knallrøde, sviende øyne. Neste gang skal jeg be dem ta ett øye om gangen, men akkurat nå skal jeg bo på jobben i den kommende uka.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2005 #16 Skrevet 20. november 2005 Åja, au... Jeg farget de i gjen i går, var første gangen det gikk greit uten at det sved så innmari... Men er deilig å få litt farge på de, jeg er så lys jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå