AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Hei, Jeg får assistert befruktning og har gått på nesespray (hormonbehandling) i snart 5 uker. Jeg skal på kontroll om 4 dager og skal snart begynne med sprøyte og resten av behandlingen. Jeg snakket med en sykepleier, som jeg forstår jeg kan bli gravid om ca. en måned. Jeg er i en krise og har ikke mulighet til å bli gravid med en gang. Jeg kan heller ikke utsette den lenge, har passert 40 årene og er for gammel. Lurte på om man kan utsette denne prosessen i 2-3 måneder? Noen har erfaring med dette? Anonymkode: 10bd1...ce1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 Du kan avbryte nedreguleringen, ja. Blir raskt litt sykluskluss, men har jo ikke noe å si når du må gjennom dette i utgangspunktet. Du må da starte på nytt med nedreguleringen (spray). Det stemmer ikke at du kan bli gravid om "ca en måned". Om det er 4 dager til sprøytestart er det ca 18 dager til befruktning av egg. Uansett hva du gjør må du avklare med klinikken. Anonymkode: 1eebe...3d0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå