AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Jeg fikk svar om tilbud på studieplass i Mai, da hadde jeg kommet inn på førstevalget og takket ja, fikk kvittering på dette og har fått innvilget stipend til og med, ser ut som at dette var via lokalt opptak (studentweb). I dag får jeg igjen svar på opptak, men denne gangen fra samordnet opptak, og der står det at jeg ikke kvalifisert til studievalg nr 1. Jeg skjønner ikke helt hva som skjer nå. Vet noen noe? Hatt lignende erfaringer? Jeg skal ringe studieplassen i morgen, men fikk vondt i magen. Håper noen vet.. Anonymkode: 754b3...16a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 Det er jo to ulike opptak, og har vel i utgangspunktet ingenting med hverandre å gjøre. Du har kommet inn, og takket ja til plass gjennom lokalt opptak. Hvorfor har du søkt gjennom samordna opptak i tillegg? Er det et annet studie du har søkt på? Anonymkode: a14a2...3c9 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #3 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jo to ulike opptak, og har vel i utgangspunktet ingenting med hverandre å gjøre. Du har kommet inn, og takket ja til plass gjennom lokalt opptak. Hvorfor har du søkt gjennom samordna opptak i tillegg? Er det et annet studie du har søkt på? Anonymkode: a14a2...3c9 Du har rett i det. Jeg ville være på den sikre siden og gjorde det slik. Legger til at jeg søkte via Y-veien på lokalt opptak, men ikke gjennom samordnet opptak. Anonymkode: 754b3...16a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå