AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Hei. Lørdag formiddag begynte jeg å kjenne symptomer på soppinfeksjon. På kvelden var kløen, svien og utfloden tatt seg opp. Utfloden lignet på vått papirer. Små hvite papir biter 🤷🏻♀️ Hadde en tube canesten liggende, denne var gått ut på dato 06.21 men siden apotekene var stengt, startet jeg behandlingen med denne. Kunne kjenne bedring allerede dagen etterpå, altså søndag. Men idag, mandag syns jeg kløen har tatt seg opp igjen… har idag vært å kjøpt en ny tube canesten, samt en Diflucan pille. Siden igår har utfloden også vært litt blodig, men det regner jeg med er fordi jeg skal ha mensen idag eller i morgen. hvor lang tid tar det før man kjenner bedring av diflucan pillen? Og merker man at den fungerer på noe måte? Aldri brukt denne før. Tar kontakt med fastlegen om 2-3 dager om jeg ikke blir bedre. Er mest bekymret for utfloden siden jeg ikke har hatt denne typen tidligere, samt at den er rødlig i farge (selvom det finnes en forklaring på det) det skal nevnes at det er blitt betydelig mindre utflod. Lørdag kunne jeg se den tydelig i skjeden.. det kan jeg ikke lengre, bare på papiret.. Tok en graviditetstest også bare for å ha det utelukket. Fast forhold de siste 14 årene. Blir veldig glad for råd og erfaringer!! 🙏🏻 Anonymkode: c82e3...66f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 Jeg får ofte småblødninger rett før mensen, det kan holde på i 4-5 dager før start. Og ofte ingenting. Når du sier det så tror jeg at jeg har opplevd det samme i forbindelse med soppinfeksjon også, men da har jeg bare tenkt at jeg har klort meg, siden jeg tross alt klør meg halvt ihjæl. Vil tro at slimhinnene er rimelig irriterte når det står på, og da blør de vel litt lettere også? Jeg har iallefall aldri vært bekymret for dette, så lenge det følger et mønster Anonymkode: 47107...147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå