Gå til innhold

Ta kontakt med ukjent på Facebook?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kommet over en kvinnelig profil på Facebook som jeg er nysgjerrig på. Hvordan kan jeg ta kontakt uten at virker klein eller at jeg framstår som en stalker? 

Anonymkode: f73e2...a49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send på en melding og si at du synes hun virker interessant og at du har lyst til å bli bedre kjent. Jeg kontakter fremmede støtt og stadig, og det er ikke noe problem det - men det er noen få som bare ikke svarer da. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har kommet over en kvinnelig profil på Facebook som jeg er nysgjerrig på. Hvordan kan jeg ta kontakt uten at virker klein eller at jeg framstår som en stalker? 

Jeg er en kvinne som får en del slike henvendelser. Det jeg lurer på er HVA du er nysgjerrig på og hvorfor du tar kontakt? 

Er det pga utseendet hennes? Står det singel i infoen? Er det fordi hun fronter en felles hobby? 

Jeg får stort sett pga utseendet og selvom det er smigrende så er det ikke det jeg ønsker. Jeg vil jo at folk skal se den jeg er. Så bare som et lite tips, vær nøye på hvordan du ordlegger deg dersom det er at hun er en vakker dame. Jeg svarer ikke lenger dem som kontakter meg pga nettopp det og er tydelige på det. Klarer de kamuflere det rundt noe annet, så er det fint....

Så da er spørsmålet, hvorfor vil du kontakte henne? Og tror du hun vil svare deg? 

Anonymkode: 42512...c80

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er en kvinne som får en del slike henvendelser. Det jeg lurer på er HVA du er nysgjerrig på og hvorfor du tar kontakt? 

Er det pga utseendet hennes? Står det singel i infoen? Er det fordi hun fronter en felles hobby? 

Jeg får stort sett pga utseendet og selvom det er smigrende så er det ikke det jeg ønsker. Jeg vil jo at folk skal se den jeg er. Så bare som et lite tips, vær nøye på hvordan du ordlegger deg dersom det er at hun er en vakker dame. Jeg svarer ikke lenger dem som kontakter meg pga nettopp det og er tydelige på det. Klarer de kamuflere det rundt noe annet, så er det fint....

Så da er spørsmålet, hvorfor vil du kontakte henne? Og tror du hun vil svare deg? 

Jeg så profilen hennes på Tinder og søkte på navnet på fb, og tror det er henne jeg har funnet. Jeg falt for utseendet ja, men hun virker også som en sporty jente ut i fra det hun skriver. Vanskelig å vite hva jeg skal skrive til henne når jeg ikke vet så mye. Er bare et lite knippe bilder og litt tekst på tinder. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg så profilen hennes på Tinder og søkte på navnet på fb, og tror det er henne jeg har funnet. Jeg falt for utseendet ja, men hun virker også som en sporty jente ut i fra det hun skriver. Vanskelig å vite hva jeg skal skrive til henne når jeg ikke vet så mye. Er bare et lite knippe bilder og litt tekst på tinder. 

Kontakt henne på Tinder, ikke FB. Du fremstår som en stalker om du gjør det. Røde flagg!!

Anonymkode: 76792...31b

• Liker 18
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kontakt henne på Tinder, ikke FB. Du fremstår som en stalker om du gjør det. Røde flagg!!

Anonymkode: 76792...31b

Jeg er enig i dette. Kontakt henne der hun faktisk er åpen for kontakt, ikke på FB. 

Skriv mer enn bare "hei hvordan går det" hvertfall, sånt gidder aldri (uten unntak selvom fyren er dritkjekk) jeg å svare på. 

Skriv at du liker profilen, syns hun ser både søt og sporty ut.. Og kanskje har hun lyst til å ta en kaffe? Bland gjerne inn humor, det slår aldri feil... 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis hun er pen må du være forberedt på at hun får mange slike henvendelser og at du blir "enda en raring". 

Jeg er en dame som også på jakta på på internett (facebooksiden, tinder, happn, instagram osv) og gjør ikke akkurat noe inntrykk at noen har funnet meg der og likt bildet mitt/utseendet mitt. Som en skriver over her, så må det være noe mer bak denne interessen. Bekreftelse på hvordan jeg ser ut får jeg jo av speilet, trenger ikke involvere meg med fremmede menn på internett for det. 

Anonymkode: 3793d...d0c

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun er pen må du være forberedt på at hun får mange slike henvendelser og at du blir "enda en raring". 

Jeg er en dame som også på jakta på på internett (facebooksiden, tinder, happn, instagram osv) og gjør ikke akkurat noe inntrykk at noen har funnet meg der og likt bildet mitt/utseendet mitt. Som en skriver over her, så må det være noe mer bak denne interessen. Bekreftelse på hvordan jeg ser ut får jeg jo av speilet, trenger ikke involvere meg med fremmede menn på internett for det. 

Så enig! 

Vi som får en del slike henvendelser har klart å skjønne såpass at 90% av dem som skriver er ute etter sex, ei pen dame å vise frem eller skryte av at de har klart å komme i kontakt med... Altså, vær minst mulig opptatt av utseendet hennes når du skriver. Det kan være turnoff faktisk... Rett og slett fordi vi tenker "å nei enda en som bare er ute etter sex"... 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ubehagelig å bli kontakta på Facebook fordi noen har sett profilen min på Tinder. Om hun hadde vært interessert hadde hun likt deg på Tinder. Jeg syntes i alle fall det. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger jo ikke å nevne Tinder?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så enig! 

Vi som får en del slike henvendelser har klart å skjønne såpass at 90% av dem som skriver er ute etter sex, ei pen dame å vise frem eller skryte av at de har klart å komme i kontakt med... Altså, vær minst mulig opptatt av utseendet hennes når du skriver. Det kan være turnoff faktisk... Rett og slett fordi vi tenker "å nei enda en som bare er ute etter sex"... 

Nettopp! Attraktive kvinner har ikke behov for denne typen bekreftelser uansett. Det kan til og med hende at de syns det blir litt vel mye oppmerksomhet til tider, at de er introverte eller sjenerte og syns det er ubehagelig. Jeg er selv slik og har opplevd mye mer oppmerksomhet enn jeg har bedt om og det gjør meg bare utilpass og ukomfortabel. Mange av mine vakre (penere enn meg!) syns det samme. Det blir faktisk litt for mye av det gode. 

Dessuten er vi godt vant med menn som vil ha sex og det er det slett ikke alle som gidder. 

Sinte-my skrev (5 minutter siden):

Det er ubehagelig å bli kontakta på Facebook fordi noen har sett profilen min på Tinder. Om hun hadde vært interessert hadde hun likt deg på Tinder. Jeg syntes i alle fall det. 

Det tenker jeg også. Hadde hun likt deg så hadde dere jo matcha på tinder. Da blir det jo rart å kontakte på andre plattformer.. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke ute etter bare sex. Jeg er ute etter en seriøs kjæreste. Vet bare ikke hvordan jeg skal ta kontakt uten å virke desperat. Har forsøkt å finne ut om hun har noen innlegg eller annonser ute for å kunne bruke det som døråpner. Hadde hun for eksempel hatt et innlegg i en felles gruppe kunne jeg ha brukt det til å komme i kontakt. Hvis det passer seg kan jeg da etter hvert spørre om å bli bedre kjent. Fant dessverre ikke noe innlegg eller felles grupper. Hun har ikke helt åpen profil heller. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke ute etter bare sex. Jeg er ute etter en seriøs kjæreste. Vet bare ikke hvordan jeg skal ta kontakt uten å virke desperat. Har forsøkt å finne ut om hun har noen innlegg eller annonser ute for å kunne bruke det som døråpner. Hadde hun for eksempel hatt et innlegg i en felles gruppe kunne jeg ha brukt det til å komme i kontakt. Hvis det passer seg kan jeg da etter hvert spørre om å bli bedre kjent. Fant dessverre ikke noe innlegg eller felles grupper. Hun har ikke helt åpen profil heller. 

Har du prøvd Google henne? Finne ut interesser? Lurt med en døråpner som ikke handler om utseendet. Bra du er seriøs. Hvem vet, kanskje hun venter på akkurat deg? 😊 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hvorfor har du ikke matchet med henne?

Anonymkode: 911bb...d02

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får en del forespørsler på FB fra menn som har sett meg på tinder. Som regel uinteressant og noe jeg overser, men en var veldig kjekk så han svarte jeg 😄 Hadde ikke sett han på tinder selv om han så meg, om ikke hadde jeg matchet med han

Anonymkode: dbb41...426

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvorfor har du ikke matchet med henne?

Anonymkode: 911bb...d02

Jeg er så klossete. Kom borti X knappen når jeg holdt på å sjekke ut profilen. Har bare gratis tinder så kan ikke angre. Vet derfor aldri om det hadde blitt match eller ikke. Husket navnet hennes da + at stedet hun kommer fra er ikke så stort. Har bare å søke på navn + sted på 1881 så kom det opp 2-3 stykker. Ett av navnene matchet ganske bra med profilbildet. . Jeg kan naturligvis ikke være 100 prosent sikker på at det er hun, men jeg tror det. Hun så litt mer stylet ut på bildene på tinder. På fb er hun mer naturlig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tips

Få en Match på Tinder. 

Matcher du ikke der så er det ikke interessant for henne uansett.

Anonymkode: 75247...ad6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tips

Få en Match på Tinder. 

Matcher du ikke der så er det ikke interessant for henne uansett.

Anonymkode: 75247...ad6

Jeg kan ikke matche med henne når jeg klarte å klikke avvis med et uhell...?

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo bare gjøre om søkekriteriene, til akkurat hennes alder og ca hvor hun bor.

Og så bla til du finner hun igjen.

Anonymkode: a0340...fba

AnonymBruker
Skrevet

Får du opp igjen matcher som du har avvist flere ganger? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...