AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Har nettopp vært i Paris med min datter på 17. Vi var der bare i tre dager. Sjekket under madrasser etc for veggedyr da vi ankom hotellet, men så ingenting. Har hatt disse krypa et sted jeg bodde for mange år siden, så er veldig var på sånt. Søndag morgen, dagen vi dro hjem, har begge kløende stikk på kroppen. Det likner ikke mygg, men blir et relativt "stort" hull i midten som væsker litt. Jeg har et par I ansiktet, en del på armene, et par på føttene og bak på korsryggen. Klarer ikke finne liknende når jeg googler. Noen som har peil? Anonymkode: a0106...0f0
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 Kanskje fuglelopper? De biter så det blir endel merker, og når man klør kommer det gul veske ut etterhvert som svir skikkelig. Anonymkode: 9fb0d...171 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #3 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje fuglelopper? De biter så det blir endel merker, og når man klør kommer det gul veske ut etterhvert som svir skikkelig. Anonymkode: 9fb0d...171 Du har kanskje rett. Da vi saumfarte gatene i Paris på lørdag gikk vi en plass hvor det formelig flakset en sverm av duer over og rundt oss. Vi fikk dem nesten i hodet (og måtte dukke). Kan dette ha vært nok til å få fuglelopper? Anonymkode: a0106...0f0
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #4 Skrevet 18. juli 2022 Jeg har da rett som det er kommet hjem med bitt, stikk eller hva det nå måtte være når jeg har vært på tur. Sjeldent jeg gidder bry meg noe videre om nøyaktig hva det er, så sant det ikke utvikler seg til noe helt morbide greier. Anonymkode: 0f26b...28e
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #5 Skrevet 18. juli 2022 Det kan godt være mygg. Jeg har fått slike myggstikk når jeg har vært i andre land hvor mygg har "annerledes" gift enn det jeg var vant til fra Norge. Det skaper sterkere reaksjon hos noen. Anonymkode: 91467...65b 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #6 Skrevet 22. juli 2022 Men det er helt normalt at de ser slik ut enda (og klør like forbanna mye)? Mygg? Hører man ikke den franske myggen? Anonymkode: a0106...0f0
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #7 Skrevet 23. juli 2022 Har sjekket. Fuglelopper. Anonymkode: a0106...0f0
Avstand Skrevet 23. juli 2022 #8 Skrevet 23. juli 2022 Kan kanskje være mygg. Når keg var i Italia fikk jeg STORE røde flekker som i tillegg vokste opp. Og klødde noe forjævlig. Du merker ikke at myggen der sitter på deg og du hører den ikke. Men stikkene deres er mye verre..
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #10 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nyfødt elg? Anonymkode: 4de99...0fa Nei dette ligner mer på bever 😜 Anonymkode: 7f5ad...486
Hatsumomo Skrevet 23. juli 2022 #12 Skrevet 23. juli 2022 Syntes det ligner på bitt fra fuglelopper. Opplevd det selv, og de bittene klør jo helt sinnsykt. Det blir ganske grimme sår av det når man ender opp med å klø som man er en gal person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå