AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Når menn sier til meg under sex du er så flink osv når jeg gjør noe på de, føles det nesten litt nedverdigende. Hva mener egentlig menn med slikt skryt? Har hørt fra noen kompiser at hvis en dame feks suger de bruker de å rose henne fordi at hun skal føle seg flink slik at hun vil suge de igjen senere, og det har egentlig ikke noe med hvor flink hun er. Dere menn som sier slikt, hva mener dere? Tenker ikke på dere i fast forhold. Anonymkode: 7a294...88a 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 Spørs jo på hvordan det sies 😅 «fyfaen du er god på det der» er bedre enn «så flink du er» 😅 Anonymkode: 28f34...c06 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #3 Skrevet 18. juli 2022 Haha. Hadde en nylig som sa "du er så flink" da jeg sugde han. Tenkte som du - at det var en merkelig ting å si. Føltes litt nedverdigende på en måte Anonymkode: 79439...793 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #4 Skrevet 18. juli 2022 Det er jo ikke så lett. Skal jeg smøre skikkelig på, slik at hun skjønner at jeg lyver, eller skal jeg bare være ærlig, typ "du suger bare helt middelmådig, men det er jo mye bedre enn ingenting, så jeg håper at du gjør det minst like lenge neste gang"? Anonymkode: 037c6...229 6 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #5 Skrevet 18. juli 2022 Men seriøst; jeg liker bedre å si hva det gjør med meg, og hvordan jeg opplever at hun får meg til å nyte. Så får hun ta det til seg som skryt, eller verdsettelse av sin innsats, akkurat som hun vil. Anonymkode: 037c6...229 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #6 Skrevet 18. juli 2022 'Nedverdigende'? Uff så selvhøytidelig noen av dere tar dere selv. Anonymkode: 56391...08e 8
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #7 Skrevet 18. juli 2022 Elsker å være god i senga 😘 Anonymkode: 0b7af...876
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #8 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): 'Nedverdigende'? Uff så selvhøytidelig noen av dere tar dere selv. Anonymkode: 56391...08e Hva mener du med dette? Anonymkode: 7a294...88a 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #9 Skrevet 18. juli 2022 Men du merker forskjellen på kroppsspråket vil jeg tro? Litt sånn «åh, ja - du var flink» = jeg likte det, gjør det gjerne igjen. Kroppsresponser som er litt vanskelig å fake som dypere pust, og mer dyptgående lyder/ord osv = liker det oppriktig. Man gir vel neppe kompliment for noe som var kjipt å motta? 🤷♀️ Anonymkode: d50ff...c56 1
Mooza Skrevet 18. juli 2022 #10 Skrevet 18. juli 2022 Når mannen gir meg stående applaus så setter jeg pris på det... 🙌 Han har giftet seg med meg og elsker meg, så jeg kjenner vel aldri at det er nedverdigende. Men de som ligger med "menn" i flertall og får ros hver helg, vel... altså. Neida. Det er sikkert bra det, hvis det er noe man liker.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #11 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): 'Nedverdigende'? Uff så selvhøytidelig noen av dere tar dere selv. Anonymkode: 56391...08e Enig. Med mindre mannen klappet henne på hodet etter blowjoben da han sa hun gjorde en god jobb så synes jeg ikke det er noe nedverdigende med ros. Anonymkode: 9284d...536 3
Trolltunge Skrevet 18. juli 2022 #12 Skrevet 18. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 18.7.2022 den 22.59): Det er overraskende hvor mange såkalte "kvinnesaks kvinner" har så gammeldags syn på sex. Skulle tro de vil tilbake til 50 tallet. Det er synd å skam å nyte sex og like å være god I senga, det heter å elske forresten. Fy. Anonymkode: 0b7af...876 Det er jammen mange umodne kvinner også, som er mer opptatt av å være flink i senga, og å prøve å gi mannen wow- opplevelser, istedenfor å ha fokus på egen nytelse, utbytte, seksuell match og gjensidighet. Det pleier å være en kur for slikt. Å bli eldre og mer moden. Da blir man imidlertid ofte kalt kvinnesaks- kvinner, feminister, gamle eller kjedelige, og det viser jo egentlig bare en ting; At de som kaller kvinner som virkelig har modnet til å forstå at sex skal være gjensidig respekt og nytelse slike ting er umodne. Det er ikke synd og skam å nyte sex,og være leken, trygg og god. Det er synd å ha fokuset på å være flink i senga, men miste poenget. Endret 27. juli 2022 av Trolltunge 5 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #13 Skrevet 18. juli 2022 Trolltunge skrev (8 minutter siden): Det er jammen mange umodne kvinner også, som er mer opptatt av å være flink i senga, og å prøve å gi mannen wow- opplevelser, istedenfor å ha fokus på egen nytelse, utbytte, seksuell match og gjensidighet. Det pleier å være en kur for slikt. Å bli eldre og mer moden. Da blir man imidlertid ofte kalt kvinnesaks- kvinner, feminister, gamle eller kjedelige, og det viser jo egentlig bare en ting; At de som kaller kvinner som virkelig har modnet til å forstå at sex skal være gjensidig respekt og nytelse ER umodne. Det er ikke synd og skam å nyte sex,og være leken, trygg og god. Det er synd å ha fokuset på å være flink i senga, men miste poenget. Tull. Har ikke noe med umodenhet å gjøre, jeg har et fantastisk sexliv, og jeg bryr meg ikke hva dere kjedelige damene mener om det. Anonymkode: 0b7af...876 2
Trolltunge Skrevet 18. juli 2022 #14 Skrevet 18. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tull. Har ikke noe med umodenhet å gjøre, jeg har et fantastisk sexliv, og jeg bryr meg ikke hva dere kjedelige damene mener om det. Anonymkode: 0b7af...876 Godt for deg, men du har det tydeligvis ikke bedre med deg selv enn at du har et behov for å rakke ned på andre. Da syner alle bløffen. Jeg har også et fantastisk sexliv. Ikke fordi jeg er flink i senga, men fordi jeg og min kjære er en fantastisk seksuell match, og er bra sammen. Jeg ville vært elendig i senga med en mann som var en dårlig match seksuelt, og det er jo bra, for da hadde jeg kjapt kommet meg ut av den senga. Endret 18. juli 2022 av Trolltunge 5 1
Isambard Skrevet 18. juli 2022 #15 Skrevet 18. juli 2022 Jeg synes det er vanskelig med folk som overanalyserer og må ha alt på en bestemt måte for å ikke lage problemer. Man skal liksom kommunisere om sex. Da er det bedre å si hva som er bra enn hva som er dårlig. Om noen sier "du er flink" eller "dette var godt" går ut på omtrent det samme. Man må prøve å ta ting i beste mening. Gi partneren litt slakk. 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #16 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): 'Nedverdigende'? Uff så selvhøytidelig noen av dere tar dere selv. Anonymkode: 56391...08e Ja, dette kan virkelig ikke jeg skjønne heller. På mange måter glad jeg ikke er ung i dag, mye man ikke forstår. Anonymkode: 8adf4...216 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #17 Skrevet 20. juli 2022 Hvis kvinner føler og opplever sex nedverdigende, da må de rett og slett ta prat på forhand om hvordan de ønsker at dette ritualett skal gå frem. Men det ødelegger jo romansen der og då, så da er det best å være etterpåklok og klage på ditt og datt synes ting skulle ah vært annerledes og hvorfor sjønnte han ikke hva jeg tenkte... Blir aldri klok på dere 🙃 Anonymkode: 17bb7...f74 1
Gregarious Skrevet 20. juli 2022 #18 Skrevet 20. juli 2022 Trolltunge skrev (På 18.7.2022 den 23.12): Det er jammen mange umodne kvinner også, som er mer opptatt av å være flink i senga, og å prøve å gi mannen wow- opplevelser, istedenfor å ha fokus på egen nytelse, utbytte, seksuell match og gjensidighet. Det pleier å være en kur for slikt. Å bli eldre og mer moden. Da blir man imidlertid ofte kalt kvinnesaks- kvinner, feminister, gamle eller kjedelige, og det viser jo egentlig bare en ting; At de som kaller kvinner som virkelig har modnet til å forstå at sex skal være gjensidig respekt og nytelse ER umodne. Det er ikke synd og skam å nyte sex,og være leken, trygg og god. Det er synd å ha fokuset på å være flink i senga, men miste poenget. Nå er alle ute etter mest mulig kjemisk frigjøring av stoffer i lystsenteret i hjernen, om en får dette av være "flink i sengen" eller på en annen måte er fullstendig irrelevant. Det er ganske arrogant å anta at en har mer utbytte en andre når det kommer til sex bare fordi en har andre preferanser. 1
Pippi Lotta Skrevet 20. juli 2022 #19 Skrevet 20. juli 2022 Trolltunge skrev (På 18.7.2022 den 23.12): Det er jammen mange umodne kvinner også, som er mer opptatt av å være flink i senga, og å prøve å gi mannen wow- opplevelser, istedenfor å ha fokus på egen nytelse, utbytte, seksuell match og gjensidighet. Det pleier å være en kur for slikt. Å bli eldre og mer moden. Da blir man imidlertid ofte kalt kvinnesaks- kvinner, feminister, gamle eller kjedelige, og det viser jo egentlig bare en ting; At de som kaller kvinner som virkelig har modnet til å forstå at sex skal være gjensidig respekt og nytelse ER umodne. Det er ikke synd og skam å nyte sex,og være leken, trygg og god. Det er synd å ha fokuset på å være flink i senga, men miste poenget. Det skulle vært mulig å trykke like flere ganger 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Dine innlegg er alltid imponerende bra! 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #20 Skrevet 20. juli 2022 Nedverdigende? Jeg elsker å få komplimenter i senga, jeg Kan være enig i at om man blir klappet på hodet og fortalt at nå var du flink, og føler det kommer fra et slags feil eller falskt sted, så kanskje akkurat det ikke er kjempesexy..! Men det har ikke skjedd meg, jeg har aldri fått den følelsen. Og det jeg pleier å få er mer i "satan så deilig du er, åh du er så god, nå kommer jeg"-kategorien. De fleste nøyer seg med å nyte og stønne og slikt da. Kroppspråket sier også fra om noe er bra Beste komplimentet jeg har fått er da jeg lå med en mann jeg var skikkelig forelsket i og han sa rett etter vi begge hadde kommet at jeg var den beste sexen han hadde hatt i sitt liv. Jeg har hørt det før, men ikke av en jeg hadde falt sånn for. Det ble også oss ❤️ Og han er min beste Til @Trolltunge så er jeg enig i det du skriver, men det er ikke en motsetning mellom å være "flink" i senga og å nyte selv, å være leken trygg og god. For meg går dette hånd i hånd, det er det at jeg også har fokus på egen nytelse og orgasmer og er åpen og leken som er halve årsaken til at menn synes jeg er god i senga. Menn bryr seg som oftest mye om at kvinnen nyter. Anonymkode: eeafc...6d6 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå