AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 En tidligere venninne har utlevert meg på det groveste. Delt informasjon om blant annet min helsetilstand til felles bekjente. Noen som har opplevd det samme? Hva gjorde dere? Jeg er mest fristet til å utlevere hennes hemmeligheter, men jeg er ikke et rasshøl. Anonymkode: 1bd2d...fef
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 Med mindre det er opplysninger om henne som er straffbart å dele, så ville jeg tatt hevn. Anonymkode: 4c46c...b55 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #3 Skrevet 18. juli 2022 I hvilken sammenheng har hun delt dette? For å hjelpe deg, eller er det andre årsaker? Anonymkode: d9091...a14
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #4 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I hvilken sammenheng har hun delt dette? For å hjelpe deg, eller er det andre årsaker? Anonymkode: d9091...a14 Ren sladring. Og sikkert hevn fordi jeg har skjønt hun ikke er helt i vater og har trukket meg unna gradvis. Anonymkode: 1bd2d...fef
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #5 Skrevet 18. juli 2022 "Utlevert informasjon" kan jo være en million forskjellige scenarioer. Hvis du kjøper nesespray på apoteket så har ikke de lov til å si det til noen. Anonymkode: f0e15...e72 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #6 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): "Utlevert informasjon" kan jo være en million forskjellige scenarioer. Hvis du kjøper nesespray på apoteket så har ikke de lov til å si det til noen. Anonymkode: f0e15...e72 Private ting man deler om sitt liv til en nær venninne i fortrolighet. Ting man ikke vil at Gud og hvermannsen skal vite. Som da blir spredd rundt til alle som gidder å høre på. Føler meg blottlagt og utlevert på det groveste. Anonymkode: 1bd2d...fef
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #7 Skrevet 18. juli 2022 Det beste du kan gjøre er vel egentlig å gå med hodet høyt hevet og drite i det. Du kan ikke for din helsetilstand, og alle med en halv hjerne vet at det er ondsinnet å sladre om den slags. Anonymkode: 255b1...9d5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå