AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Vil ikke ha de greiene der rundt meg. Hva folk gjør privat er ikke min sak. Men i mitt hus gjelder mine regler. Anonymkode: 98716...666 17 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #4 Skrevet 18. juli 2022 Jeg hadde gjort det samme. Og kuttet ut venninnen. Anonymkode: 14898...878 11
Blåttvann Skrevet 18. juli 2022 #6 Skrevet 18. juli 2022 Hvorfor takket du nei til gratis kokka? Neida, hadde takket nei selv, men ikke kastet henne ut før hun oppførte seg dårlig. Man blir ikke helt fjern av en liten sniff, men hadde hun kjørt på som i Exit så hadde jeg bedt henne gå. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #7 Skrevet 18. juli 2022 Ok, det er mottatt. 👍 Anonymkode: 76db3...502 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #9 Skrevet 18. juli 2022 Så bra! Hadde gjort det samme selv! Anonymkode: b8820...dea 2 3
Antiviruset Skrevet 18. juli 2022 #11 Skrevet 18. juli 2022 Blåttvann skrev (2 minutter siden): Hvorfor takket du nei til gratis kokka? Neida, hadde takket nei selv, men ikke kastet henne ut før hun oppførte seg dårlig. Man blir ikke helt fjern av en liten sniff, men hadde hun kjørt på som i Exit så hadde jeg bedt henne gå. Fordi hun ikke vil bli narkis ? Det er jo også direkte et brudd på norsk lov, og noe så inn i granskauen sosial bom fra hennes venninne som oppfører seg uten noen sosiale antenner. Hadde noen dradd opp narkotika hjemme hos meg ? Jeg hadde vist vedkommende døren og sagt "snakkes aldri igjen". Et sted går grensen, og det er for meg akkurat der. Jeg har null toleranse for slikt. 5 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #12 Skrevet 18. juli 2022 2 minutter siden, Antiviruset said: Fordi hun ikke vil bli narkis ? Det er jo også direkte et brudd på norsk lov, og noe så inn i granskauen sosial bom fra hennes venninne som oppfører seg uten noen sosiale antenner. Hadde noen dradd opp narkotika hjemme hos meg ? Jeg hadde vist vedkommende døren og sagt "snakkes aldri igjen". Et sted går grensen, og det er for meg akkurat der. Jeg har null toleranse for slikt. Helt greit å sette grenser for seg selv, men du blir ikke narkis av en sniff kokain 😂 Anonymkode: 27f92...c3c 2
NurseRatched Skrevet 18. juli 2022 #13 Skrevet 18. juli 2022 Jeg ville tatt en prat med venninnen din jeg - kanskje hun ruser seg fordi hun har det vanskelig? Selvfølgelig kan det bare være «festrusing», men jeg ville ikke kuttet ut vennskapet som noen her foreslår. Og ikke misforstå meg, jeg har full forståelse for at du takket nei - det var det fornuftige valget. Likevel synes jeg dette hadde vært verdt å prate om. Kanskje ruser hun seg på andre ting også? 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #14 Skrevet 18. juli 2022 Hadde jeg også gjort. Anonymkode: 6df3b...a93 1
Blåttvann Skrevet 18. juli 2022 #15 Skrevet 18. juli 2022 Antiviruset skrev (3 minutter siden): Fordi hun ikke vil bli narkis ? Det er jo også direkte et brudd på norsk lov, og noe så inn i granskauen sosial bom fra hennes venninne som oppfører seg uten noen sosiale antenner. Hadde noen dradd opp narkotika hjemme hos meg ? Jeg hadde vist vedkommende døren og sagt "snakkes aldri igjen". Et sted går grensen, og det er for meg akkurat der. Jeg har null toleranse for slikt. Jeg skrev det jo som en spøk, derfor "neida". Blir man fyllik fordi man prøve alkohol én gang? Nei. Så det å si at noen blir narkis av å prøve kokain en gang gir ikke mening. 3
Antiviruset Skrevet 18. juli 2022 #16 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt greit å sette grenser for seg selv, men du blir ikke narkis av en sniff kokain 😂 Anonymkode: 27f92...c3c Det er i beste fall gaten ned mot akkurat det, og det er bare de uten selvinnsikt som påstår noe annet. Uansett der sitter jeg grensen, og en forblir der uansett hva du måtte mene. Og er noen så inn i granskauen tilbakestående at de ikke forstår at de ikke drar opp narkotika i forbindelse med noen som de ikke vet holder på med slikt ? Ja så har misbruket kommet for langt uansett. 1
Antiviruset Skrevet 18. juli 2022 #17 Skrevet 18. juli 2022 Blåttvann skrev (1 minutt siden): Jeg skrev det jo som en spøk, derfor "neida". Blir man fyllik fordi man prøve alkohol én gang? Nei. Så det å si at noen blir narkis av å prøve kokain en gang gir ikke mening. Alkohol er en lovlig vare, Kokain er forbudt og en straffbar handling, bare der strander argumentasjonen din. Og om du ikke forstår dette har du sniffet for mye av det stoffet der Ingen og absolutt ingen drar frem narkotika på en fest de er invitert til der man ikke vet at den andre tolererer noe slikt. Da er du så avstumpet at misbruket garanter har gått for langt. Det er helt hjernedødt! 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #18 Skrevet 18. juli 2022 Just now, Antiviruset said: Det er i beste fall gaten ned mot akkurat det, og det er bare de uten selvinnsikt som påstår noe annet. Uansett der sitter jeg grensen, og en forblir der uansett hva du måtte mene. Og er noen så inn i granskauen tilbakestående at de ikke forstår at de ikke drar opp narkotika i forbindelse med noen som de ikke vet holder på med slikt ? Ja så har misbruket kommet for langt uansett. At du blir narkis av å prøve én gang er argumentasjon som ikke hører hjemme i en opplyst debatt. Utover det er jeg enig i at det ikke passet seg å flekke opp påsan i tide og utide, men det kan like gjerne handle om manglende sosiale antenner som et reelt misbruk. De jeg ser på fest med kokainposer er ikke de skarpeste knivene i skuffen, men de er ikke narkomane av den grunn. Anonymkode: 27f92...c3c 2
Blåttvann Skrevet 18. juli 2022 #19 Skrevet 18. juli 2022 Antiviruset skrev (1 minutt siden): Alkohol er en lovlig vare, Kokain er forbudt og en straffbar handling, bare der strander argumentasjonen din. Og om du ikke forstår dette har du sniffet for mye av det stoffet der Ingen og absolutt ingen drar frem narkotika på en fest de er invitert til der man ikke vet at den andre tolererer noe slikt. Da er du så avstumpet at misbruket garanter har gått for langt. Det er helt hjernedødt! Lovligheten strander ikke diskusjonen om man blir alkis av å smake alkohol nei. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #20 Skrevet 18. juli 2022 Verre om hun hadde narkodop i veska og ikke ville dele. Anonymkode: 80645...c24 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå