Writer_1981 Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Hva blir finest? Ser at Microblading varer lengst (opptil 1 år), derfor heller jeg mot det. Med Brynsløft må man vel til salong hver 3. uke for påfyll. Hva anbefaler dere? Er det noen ulemper med en av de? (Er et pluss for meg om det varer lenge). Tenker å gjøre det hos enten Wowbrow (Microblading) eller hos Brow Rehab (brynsløft). Er 35 år. Ønsker et naturlig resultat, men mørkere og mer markerte bryn enn jeg har i dag (er lys). Håper på gode tips!
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 Writer_1981 skrev (Akkurat nå): Hva blir finest? Ser at Microblading varer lengst (opptil 1 år), derfor heller jeg mot det. Med Brynsløft må man vel til salong hver 3. uke for påfyll. Hva anbefaler dere? Er det noen ulemper med en av de? (Er et pluss for meg om det varer lenge). Tenker å gjøre det hos enten Wowbrow (Microblading) eller hos Brow Rehab (brynsløft). Er 35 år. Ønsker et naturlig resultat, men mørkere og mer markerte bryn enn jeg har i dag (er lys). Håper på gode tips! jeg så noen med microblading si man ikke burde ta det for man blir helt gul der når hovedfargen forsvinner Anonymkode: 5a7ab...2eb 1
Writer_1981 Skrevet 18. juli 2022 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen av delene. Anonymkode: a4f12...f36 Hvorfor ikke, mener du?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #5 Skrevet 18. juli 2022 Writer_1981 skrev (1 minutt siden): Hvorfor ikke, mener du? Brynsløft er vel eneste ok. Naturlig er jo det beste. Anonymkode: a4f12...f36
Writer_1981 Skrevet 18. juli 2022 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2022 Tar gjerne imot flere meninger om dette? Er folk fornøyd med microblading?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #7 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): jeg så noen med microblading si man ikke burde ta det for man blir helt gul der når hovedfargen forsvinner Anonymkode: 5a7ab...2eb Trodde de hadde nyere farger og man får mer grå? Anonymkode: 4fcaa...7b6
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #8 Skrevet 18. juli 2022 Ville ha gått for brynsløft etter å ha lest dette https://www.minmote.no/skjoennhet/a/pWmlKo/trendy-behandling-ga-gule-bryn-sjokkert Anonymkode: 47182...7b2 1
Writer_1981 Skrevet 18. juli 2022 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville ha gått for brynsløft etter å ha lest dette https://www.minmote.no/skjoennhet/a/pWmlKo/trendy-behandling-ga-gule-bryn-sjokkert Anonymkode: 47182...7b2 Oisann! 🥹 Tror kanskje jeg kommer til å gå for brynsløft. Bare litt kjedelig å gå tilbake til salongen så ofte som hver 3 uke, men får se…. Ser de har noe som heter Brow Lamination også. Noen som har prøvd det?🙂
Kenelz Skrevet 18. juli 2022 #10 Skrevet 18. juli 2022 Min søster har lilla bryn nå som det har gått 1 år uten påfyll Hadde brunt før 1
Kenelz Skrevet 18. juli 2022 #11 Skrevet 18. juli 2022 7 minutter siden, Writer_1981 said: Oisann! 🥹 Tror kanskje jeg kommer til å gå for brynsløft. Bare litt kjedelig å gå tilbake til salongen så ofte som hver 3 uke, men får se…. Ser de har noe som heter Brow Lamination også. Noen som har prøvd det?🙂 Forskjellen er vel at brynsløft er farge, vokse og forme med pinsett mens brow lamination bryter man ned håret for at de skal ligge i en bestemt retning. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå