AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Jeg har datet en fyr som det har blitt ganske seriøst med. Han har sagt han har følelser for meg og jeg har for han. Men vi bor langt unna hverandre og vi vet at vi er forskjellige. Men han sier han innerst inne vil, men er forvirra og usikker. Han sier han ikke har trua, men vil at han vil prøve likevel. Jeg har lagt han litt på hylla og tar ting som det kommer. Men hvordan hadde dere tolket dette? Har han følelser? Hvorfor vil han prøve hvis han ikke tror det funker? Vil han ikke gi slipp? Kom gjerne med forslag, men helst ikke noen kjipe Anonymkode: a2583...8c5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #3 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har datet en fyr som det har blitt ganske seriøst med. Han har sagt han har følelser for meg og jeg har for han. Men vi bor langt unna hverandre og vi vet at vi er forskjellige. Men han sier han innerst inne vil, men er forvirra og usikker. Han sier han ikke har trua, men vil at han vil prøve likevel. Jeg har lagt han litt på hylla og tar ting som det kommer. Men hvordan hadde dere tolket dette? Har han følelser? Hvorfor vil han prøve hvis han ikke tror det funker? Vil han ikke gi slipp? Kom gjerne med forslag, men helst ikke noen kjipe Anonymkode: a2583...8c5 Hva med å bare lese svarene i noen av dine andre ørten tråder? Anonymkode: fe318...89f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå