Gå til innhold

Hotell London, tips??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har bra tips til hotell i London? Søker etter et ikke så dyrt hotell, mye for pengene, relativt sentralt/ kort til undergrunnstasjon.

Anonymkode: 2ce07...265

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 919f7...0ed

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

St. Giles

Anonymkode: 6a5d4...4f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å bo i Bayswaterområdet, har forsøkt ulike hoteller der ut fra hva som er på tilbud når jeg bestiller, sjekk på hotels.com eller booking.com hva som er ledig og i din prisklasse (siden du ikke sier noe om prisnivå er det vanskelig å foreslå spesifikt). Her er det tre undergrunnsbaner lett tilgjengelig som tar deg til de attraksjonene og shoppingområdene nordmenn flest er interessert i, det går buss forbi som både går via Oxford Street og Piccadilly, til Westfield (svært kjøpesenter) og til Victoria. Kort vei til Hyde Park for spasertur, og rikelig med spisesteder, puber, kiosker og butikker i nærheten. 

Vet ikke helt hva du legger i "mye for pengene", for hoteller i London har generelt små rom og litt annerledes frokostbuffet enn vi er vant med fra norske hoteller, spesielt i lavere prisklasse. Jeg er fornøyd så lenge det er rent, ikke for mye støy og det er mulig å få seg frokost som består av litt mer enn lys toast med syltetøy. 

Anonymkode: bd2ef...8bc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tidligere har vi bodd på London House Hotel i Bayswater og vært fornøyd med det 😊
Nå når ei venninne og jeg reiser i desember skal vi bo på Radisson Blu Edwardian Berkshire Hotel som ligger i Oxford Street, 7300,- for to personer i tre netter. 

Anonymkode: 7a4de...8b8

AnonymBruker
Skrevet
On 7/18/2022 at 2:38 PM, AnonymBruker said:

Noen som har bra tips til hotell i London? Søker etter et ikke så dyrt hotell, mye for pengene, relativt sentralt/ kort til undergrunnstasjon.

Anonymkode: 2ce07...265

Sentralt i London er relativt, det spørs jo hva du skal?

Anonymkode: b499c...cf9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg pleier å bo i Bayswaterområdet, har forsøkt ulike hoteller der ut fra hva som er på tilbud når jeg bestiller, sjekk på hotels.com eller booking.com hva som er ledig og i din prisklasse (siden du ikke sier noe om prisnivå er det vanskelig å foreslå spesifikt). Her er det tre undergrunnsbaner lett tilgjengelig som tar deg til de attraksjonene og shoppingområdene nordmenn flest er interessert i, det går buss forbi som både går via Oxford Street og Piccadilly, til Westfield (svært kjøpesenter) og til Victoria. Kort vei til Hyde Park for spasertur, og rikelig med spisesteder, puber, kiosker og butikker i nærheten. 

Vet ikke helt hva du legger i "mye for pengene", for hoteller i London har generelt små rom og litt annerledes frokostbuffet enn vi er vant med fra norske hoteller, spesielt i lavere prisklasse. Jeg er fornøyd så lenge det er rent, ikke for mye støy og det er mulig å få seg frokost som består av litt mer enn lys toast med syltetøy. 

Anonymkode: bd2ef...8bc

Støtter denne. Jeg bor også alltid i bayswater. Men jeg går alltid for leilighetskompleks sånn at jeg har et lite kjøkken på rommet.. Jeg betaler heller aldri for noe fancy da  viktigste for meg er å ha et tak over hodet :)

Anonymkode: eeb59...0a3

AnonymBruker
Skrevet

Har bodd på to Park Plaza-hotell, og vært fornøyd begge gangene. Likte best Waterloo, som ligger i Lambeth (like ved Waterloo), ti minutters gange til Waterloo station, og rett over veien for Lambeth North tube-stasjonen. 

Anonymkode: 149ed...161

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...