AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Hei. Vært sammen med en fyr i to år nå. Han er utrolig kjekk (litt out of my leauge) og jeg liker han jo kjempe godt. Problemet er at jeg ikke har den kjæreste følelsen. Liksom følelsen av at «han er min... kjæresten min». Noe jeg har fått med mine tidligere kjærester. Synes det virker litt rart å gå rundt med den følelsen. Mens han på den andre siden er så forelsket i meg og elsker meg overalt på jord. Jeg gjør jo det tilbake, men hvor er kjæreste følelsen?☹️ Anonymkode: 05ff9...7b8
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 Jeg forstår ikke hva du mener.. på hvilken måte føles han ikke som kjæresten din, hvis dere er sammen og han er forelsket i deg og du er forelsket i han? Klarer du dette ord på hva det er som mangler? Anonymkode: ede41...f47 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #3 Skrevet 18. juli 2022 Jeg har det litt på samme måte. Tror det er fordi jeg føler meg underlegen han fordi han er finere enn meg. Og så tror jeg at det også har med at han har barn fra før (det har jeg også) og jeg føler at han kanskje egentlig tilhører eksdama, selv om hun har ny mann og flere nye unger 😅 Er liksom for godt til å være sant at han er min. Jeg føler ikke jeg fortjener han fordi jeg er under hans liga Anonymkode: d1cca...679 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #4 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg forstår ikke hva du mener.. på hvilken måte føles han ikke som kjæresten din, hvis dere er sammen og han er forelsket i deg og du er forelsket i han? Klarer du dette ord på hva det er som mangler? Anonymkode: ede41...f47 Bare at når jeg ser bilder av han eller bare er med han så klarer jeg ikke å på en måte skjønne at der er kjæresten min. Bare følelsen. Anonymkode: 05ff9...7b8
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #5 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hei. Vært sammen med en fyr i to år nå. Han er utrolig kjekk (litt out of my leauge) og jeg liker han jo kjempe godt. Problemet er at jeg ikke har den kjæreste følelsen. Liksom følelsen av at «han er min... kjæresten min». Noe jeg har fått med mine tidligere kjærester. Synes det virker litt rart å gå rundt med den følelsen. Mens han på den andre siden er så forelsket i meg og elsker meg overalt på jord. Jeg gjør jo det tilbake, men hvor er kjæreste følelsen?☹️ Anonymkode: 05ff9...7b8 Mener du at dere ikke har et samhold? Hva gjør dere sammen som par? Anonymkode: 3a5b2...22e
Antiviruset Skrevet 18. juli 2022 #6 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Bare at når jeg ser bilder av han eller bare er med han så klarer jeg ikke å på en måte skjønne at der er kjæresten min. Bare følelsen. Anonymkode: 05ff9...7b8 Ja men da er det noe underliggende psykologisk hos deg som du bør jobbe med! Han er jo faktisk akkurat dette, nyt det og ta vare på han slik han tar vare på deg. Livet er for kort til å rote til noe som fungerer slik du fremstiller det som. Noe annet om det er tegn der i hans oppførsel som gjør at du er usikker. Husk at om han er over deg i attraktivitet rent fakta om det er sant, så betyr det overhodet ikke noe som helst når han elsker deg for den du er. Da har du egenskaper som andre i din "liga" eller langt over ikke har! Og det kan være personlighet, omgjengelighet, felles interesser og verdier som gjør at han ser på seg som jevnbyrdig så det holder! Vær stolt av det og nyt det. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #7 Skrevet 18. juli 2022 Jeg hadde det slik med min eks. jada kjekk mann, men han ga meg aldri bekreftelse nok. jeg fant aldri tryggheten i han og klarte ikke stole på han. jeg trenger at kjæresten min viser meg at han er min, og ikke bare sier at han elsker meg. Anonymkode: 6857b...114
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #8 Skrevet 18. juli 2022 Jeg tror hvilken følelse du mener her, Ts. Samme følelse og når man eier noe, for exempel en hund. Ser du på kjæresten din som en hund, Ts? Anonymkode: 5df9f...cdd
Maestro Skrevet 18. juli 2022 #9 Skrevet 18. juli 2022 Har litt samme greia. Men han er veldig rolig og sånn, alle tror at han er sønn alvorlig hele tiden. Han er ikke det hele tiden, men mye 😂 Forhold jeg har vært i før, har vi tulla og fjasa mye, mye mer lekent forhold. Men da var jeg jo yngre. Min nå, kommer fra en mer seriøs familie, de går ikke i kosebukse på kvelden engang 😂 Vi to tøyser jo, men jeg kan si mye som er på kanten og merker at det er han ikke vandt til. Og at jeg er en person som snakker mye, utadvendt, nyter ting i hverdagen. Han er litt sånn at han skal fremstå perfekt, å gå utover komforsone og rive seg litt løs er veldig ubekvemt for han. Men vi jobber med saken. 😂👌🏻 Ellers er han og Stole på, gir meg trygghet som ingen andre har gitt meg ☺️🥰
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #10 Skrevet 18. juli 2022 Jeg hadde det slik i mitt forrige forhold. Det varte i 3 år. Følte meg ikke trygg på han, da han var én person offentlig og en annen på privaten. Anonymkode: 23ce5...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå