Gå til innhold

StrømpeSprut

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Noddy_*
Skrevet

Jeg får et vanvittig kick av å trekke meg ut, runke pikken min å sprute over damas strømpekledde tær, føtter, legger og lår. Foretrekker sorte, blå eller champagnefargede nylonstrømper på henne. Digger også å håndvaske strømpene hennes etterpå slik at de er rene og pene og klar for ny dyst senere.

Kjenner noen flere menn som nyter denne fetisjen?

Noen jenter som synes dette høres deilig ut eller er jeg en "lonesome weirdo" her?

PS! Dama mi synes det er helt ok å gjennomføre dette nå og da......... :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann elsker føtter og det er topp!

Å tenne han er så enkelt som å vise han at jeg tar neglelakk på tærne eller ved å be han om å gi meg en fotmassage. Da er vi i gang.

veldig "uskyldig" fetisj som jeg nyter godt av.

Skrevet

Kan ikke si det høres opphissende ut akkurat, men det er nok ganske normalt...

Godt at damen din liker det da ;)

Skrevet

Strømper og strømpebukser er en veldig vanlig fetisj - ikke noe rart med det. Det samme gjelder å sprute utenpå i stedet for inni henne.

Gjest Banan Louie
Skrevet

Lekkert!! En gang iblant.

Nåværende kan tolerere en sprut her og der. Eksen syntes alt utenom godthålet var feil

å sprute i. Kos deg med det du har :)

Skrevet
Jeg får et vanvittig kick av å trekke meg ut, runke pikken min å sprute over damas strømpekledde tær, føtter, legger og lår. Foretrekker sorte, blå eller champagnefargede nylonstrømper på henne. Digger også å håndvaske strømpene hennes etterpå slik at de er rene og pene og klar for ny dyst senere.

Kjenner noen flere menn som nyter denne fetisjen?

Noen jenter som synes dette høres deilig ut eller er jeg en "lonesome weirdo" her?

PS! Dama mi synes det er helt ok å gjennomføre dette nå og da......... :sjarmor:

Veldig normal greie -og veldig ok fetisj. Selv digger jeg gutter som har fetisj på føtter, strømper osv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...