Gå til innhold

Kan det være noe galt med spiralen? Plutselige smerter og unormale blødninger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt inn hormonspiral i starten av 2020. Det første året hadde jeg normal menstrasjon. Det vil si blødninger i 5 dager med en syklus på 28 dager. Våren 2021 omtrent forsvant mensen med bare 1 dags blødning en sjelden gang i blant. I starten av 2022 var mensen tilbake med blødninger som ca normalt, 2-5 dager blødninger.

Men for 14 dager siden fikk jeg mensen igjen og jeg har hatt blødninger hver dag siden. Brunt blod (beklager ekle detaljer). Jeg har et ubehag i livmoren og det gjør vondt med sex i en del stillinger, noe jeg aldri har vært plaget med. Har noen Opplevd dette før?. Er det grunn til bekymring og kontakte legen? Kan det ha skjedd noe med spiralen?

Anonymkode: f2cc4...c3b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har noen erfaring med dette?

AnonymBruker
Skrevet

Den kan ha forskjøvet seg så du bør få det undersøkt hos legen.

Anonymkode: 21571...efb

AnonymBruker
Skrevet

Bestill deg en tur til gyn. Det er sjeldent men kan jo skje at den flytter på seg. Selv opplevde jeg at den ble dytter kraftig borti når jeg hadde sex med en som var litt str på og rett og slett klarte gå litt vel dypt (han fikk ubehag han og stakkars😂 traff rett på tråden som stikker ut) 

Anonymkode: 80069...747

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Da Bestiller jeg meg time i morgen tidlig.

AnonymBruker
Skrevet

Ja har opplevd det samme. Måtte fjerne spiralen. 

Anonymkode: 18642...182

AnonymBruker
Skrevet

Blir nervøs når flere har opplevd at den har flyttet på seg. Trodde ikke det var mulig. Fått time hos lege i dag, så får sjekket det ut da.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...