AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Jeg er lys naturlig og er kald i hudtonene. Prøver å lete etter den perfekte bruningen. Foreløpig har St Moriz medium og Glød Dark Sophie E og Sienna X vært finest på meg. Men jeg er nysgjerrig og vil prøve fler. I tillegg så har disse det også med å bli litt oransje når jeg har dusjet av det overflødige.. men de holder seg mye finere enn alle andre. Har prøvd St Tropez, Mrs Tannie og Sienna X. Sienna X har grønne toner, St Mroiz også, SE har litt rosa. Noen som har prøvd Mine Tan Violet? Lest om den og alle skryter. Har nå prøvd Isle of Paradise dark og den ble heller ikke så kald som jeg hadde håpet. Anonymkode: db58e...5f2
CrazyCatLady2500 Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 James Read 😃 den er best! Og ja, den koster litt… men den er fortsatt best 😁
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #3 Skrevet 18. juli 2022 CrazyCatLady2500 skrev (10 minutter siden): James Read 😃 den er best! Og ja, den koster litt… men den er fortsatt best 😁 Ikke sikkert den er det på meg. Jeg har foreløpig hatt best resultat av Glød dark SE. Den har litt rosa i seg. Men du svarte ikke på spørmålet hvorfor blir jeg oransje? Er det fordi jeg har oransje undertoner? Tviler, for jeg er kald og blek. Anonymkode: db58e...5f2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #4 Skrevet 18. juli 2022 Selvbruning er jo harry. Anonymkode: de4ff...901 2 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 18. juli 2022 #5 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke sikkert den er det på meg. Jeg har foreløpig hatt best resultat av Glød dark SE. Den har litt rosa i seg. Men du svarte ikke på spørmålet hvorfor blir jeg oransje? Er det fordi jeg har oransje undertoner? Tviler, for jeg er kald og blek. Anonymkode: db58e...5f2 Svarte ikke på det fordi jeg ikke vet. Beklager 🙈
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #6 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Selvbruning er jo harry. Anonymkode: de4ff...901 Selvbruning er jo mye bedre enn å ta solarium, eller sole seg! Anonymkode: bf598...118 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #7 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Selvbruning er jo harry. Anonymkode: de4ff...901 Det er harry å kommentere at ting er harry. Kan ikke folk bare få ha interessene sine i fred uten moralister som skal snakke ned? Anonymkode: db58e...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #8 Skrevet 19. juli 2022 Det er ingenting galt med å ha din egen hudfarge. Jeg skjønner ikke hvorfor folk vil gå rundt å være oransje jeg heller, det ser ikke naturlig ut. Det sammen gjelder også mange foundations- folk går rundt og er oransje. 🤷♀️ Anonymkode: 903fc...7ec
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #9 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er ingenting galt med å ha din egen hudfarge. Jeg skjønner ikke hvorfor folk vil gå rundt å være oransje jeg heller, det ser ikke naturlig ut. Det sammen gjelder også mange foundations- folk går rundt og er oransje. 🤷♀️ Anonymkode: 903fc...7ec Jeg føler meg freshere av å ha litt farge! Føler alt ser så kjedelig ut på meg når jeg er hvit og jeg føler meg kjedelig ved siden av andre når de er brune og jeg er helt hvit! Derfor... men det med foundation er verre. Det smitter tross alt over på klær og ligger som et tørt støv over huden på mange. Anonymkode: db58e...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #10 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg føler meg freshere av å ha litt farge! Føler alt ser så kjedelig ut på meg når jeg er hvit og jeg føler meg kjedelig ved siden av andre når de er brune og jeg er helt hvit! Derfor... men det med foundation er verre. Det smitter tross alt over på klær og ligger som et tørt støv over huden på mange. Anonymkode: db58e...5f2 Det du kan gjøre er jo å ha blush i kinna og farer på leppene og sånt for å få litt farge i ansiktet. Det ser freshere og mer naturlig ut, synes jeg, enn å være oransje. Også bruk farger som hudfargen din kler. Ikke bruk svart og hvitt f.-eks, det ser ikke nødvendigvis så bra ut. Pastellfarger eller jordtoner er bedre. Anonymkode: 903fc...7ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå